Terug naar overzicht
Cossmo heeft prachtige exemplaren!!Dus jullie zullen er allebei super uitzien op jullie dag!!groetjes!
Ja idd... Cossmo is mooi he... Ik zou men ventje to be ook wel in zo pak willen zien hoor. Ik weet enkel niet goed of ik zou meegaan of mijn zus ofzo zou meesturen. En hij zou eigenlijk liever huren... Maar ik vind die pakken om te huren eerder wat stijfjes... In welke prijscategorie zit Cossmo als ik dat mag vragen?GroetjesVeronique
Amai, nice nice - dat kan niet anders dan schoon zijn he :)
Cossmo is prachtig he. Mijn verloofde heeft er ook eentje en toen ik hem zag staan, dacht ik: Woooow, en daar ga ik mee trouwen !
Twee mannen in een pak van cossmo!!! Jullie gaan er echt prachtig uit zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!Frida
@Veronique wij hebben 1400euro per kostuum betaald, daar is dan wel alles bij, kostuum, das, hemd, centuur en schoenen. Met dank aan de beide ouders voor het betalen van de kostuums :-)We hebben ook een model genomen dat we daarna nog kunnen aandoen.groetjes
Ook mijn toekomstige heeft een Cossmo gekocht gisteren! 2 kostuums gepast en ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik hem zag, zo mooi. Cossmo is niet zo goedkoop dus ik ben de schoonouders heel dankbaar! De verkoopter vroeg of hij ook nog een boxer short en sokken wou ;-)
Ja het prijskaartje is er een beetje naar he...Maar ze blijven prachtig en zoals je zegt, als je een beetje kijkt naar het model is het leuk om ze nadien nog te kunnen dragen. :-)
Mijn ventje heeft ook de hele set van cossmo gekozen!Prachtig gewoon
Ikzelf ben gegaan voor een kostuum van Archetipo collectie 2012. Mijn toekomstige echtgenoot koos voor een eerder klassieker model van Javier Arnaiz. Hij heeft vandaag zijn schoenen gevonden maar ik ben nog naarstig op zoek naar mijn schoenen. Geen makkelijke opdracht.