Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand een leuk idee tijdens de viering met de kindjes?

23-1-2012 11:51:30
Hallo

Wij trouwen op 9 juni en doen dit via ene ceremonievieirng.
We hebben twee bruidkindjes die we zouden laten voorlopen en ons de ringen bezorgen.
Naast dit ben ik nog op zoek naar iets wat ze nog kunnen doen tijdens de viering met de kindjes, om wat interactie te hebben. (naast de bruidskindjes zijn er nog kinderen)
bv. teksje voorlezen gaat niet, aangezien ze nog niet kunnen lezen
iemand leuke ideetjes?

grtjs

Jasmin
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1084

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 14:26:13

Hey hey
Ik kom hier ook meelezen. Aangezien onze zoontjes ook ons bruidskindjes zullen zijn en met de trouw zijn ze 4 en bijna 2. Er is dan nog 1tje bij van 2

Groetjes.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik23-1-2012 20:11:14

Een van de bruidskindjes gaan wij een tekstje laten opzeggen.
Hij is dan 4,5 en we hopen dat hij t goed uit zijn hoofd zal kunnen maar zoeken nog een gepast tekstje wel.

De andere twee zijn ouder maar zijn zo verlegen dat we hen niet echt iets gaan laten doen. Dat is anders vragen om problemen!

xx

Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik23-1-2012 22:53:06

Wij hebben een huwelijksviering dus misschien iets anders dan jullie, maar ook wel in de kerk...Aangezien er héél véél kindjes komen, moeten we hier rekening mee houden, onze diaken staat er helemaal achter. Dit zijn de zaken waar we tot nu toe mee bezig zjn geweest:

- Wij hebben geen Evangelie maar een sprookje dat draait om liefde, vertrouwen en geborgenheid...dan mogen alle kindjes naar voor komen zitten.

- Bij de voorbeden, dankbaarheid uiten, gebruiken wij veel foto's, in A3 formaat en als het kindje in het tekstje zijn of haar prent hoort mag hij/zij die in de lucht steken.

- De ringen worden gebracht

- Herinneringskaarsjes worden aangstoken door de kindjes.

Dit zal het zijn en blijven, ja en na de mis krijgen alle kindjes een bellenblazer zodat wanneer we buitenkomen er leuke beelden zijn...

Zo hopelijk is dit waar jullie naar op zoek waren...

Succes!

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik25-1-2012 1:39:13

hey,

liesbeth, zou je misschien dat sprookje eens willen doorsturen?
ik heb er eentje maar vind die wat saai, misschien heb ik meer succes met die van u :)

Onze viering gaan we doen via huis van de mens.
we gaan voornamelijk lezen, en de kindjes ook.
we hebben 3 kindjes, (10 jaar, 6jaar en 9 jaar)
eentje gaat een tekst voorlezen,
iemand gaat de ringen brengen en het jongetje (petekindje van men toekomstige) gaat pastoor spelen :)
hij mag ons dus vragen of we voor goed door het leven willen gaan als vrouw en vrouw :)

ze gaan ook alle 3 tijdens de viering kaartjes aan de genodigde geven met een pen,waar ze een wens mogen opschrijven voor ons, en die gaan we allen aan een balonnen hangen en de lucht inlaten

als je echt kleine kindjes hebt (die nogal moeilijk kunnen stilzitten enz, zou ik misschien een klein hoekje voorzien met kleurboeken ofzo)

groetjes

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 9:09:20

Liesbeth,

Zou ik mogen vragen om dat sprookje ook eens naar mij door te sturen? Klinkt héél leuk al die ideetjes van je!

tamaravanryne@hotmail.com

Jasmin
9-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 19:40:41

Als je wil Liesbeth, mag je het sprookje ook naar mij doorsturen? dj1509@hotmail.com
merci!!

Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 19:58:34

Wel het sprookje is Mannetje Jas van Sieb Posthuma...ik ben van plan om het vanavond in te typen en dan stuur ik het naar edereen hier door!!!

Succes nog!!

maike
4-8-2012
 Meld misbruik25-1-2012 20:58:12

Hey Liesbeth

Zou je mij aub ook het sprookje door willen mailen? mijn mailadres is maike.vanheeswijk@gmail.com

Nathalie
30-6-2012
 Meld misbruik29-4-2012 16:51:12

Hoi Liesbeth

Zou je mij het sprookje eens willen doormailen

mijn mailadres is nathalie_deleu@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...