Terug naar overzicht
Hey heyIk kom hier ook meelezen. Aangezien onze zoontjes ook ons bruidskindjes zullen zijn en met de trouw zijn ze 4 en bijna 2. Er is dan nog 1tje bij van 2Groetjes.
Een van de bruidskindjes gaan wij een tekstje laten opzeggen. Hij is dan 4,5 en we hopen dat hij t goed uit zijn hoofd zal kunnen maar zoeken nog een gepast tekstje wel.De andere twee zijn ouder maar zijn zo verlegen dat we hen niet echt iets gaan laten doen. Dat is anders vragen om problemen!xx
Wij hebben een huwelijksviering dus misschien iets anders dan jullie, maar ook wel in de kerk...Aangezien er héél véél kindjes komen, moeten we hier rekening mee houden, onze diaken staat er helemaal achter. Dit zijn de zaken waar we tot nu toe mee bezig zjn geweest: - Wij hebben geen Evangelie maar een sprookje dat draait om liefde, vertrouwen en geborgenheid...dan mogen alle kindjes naar voor komen zitten. - Bij de voorbeden, dankbaarheid uiten, gebruiken wij veel foto's, in A3 formaat en als het kindje in het tekstje zijn of haar prent hoort mag hij/zij die in de lucht steken.- De ringen worden gebracht- Herinneringskaarsjes worden aangstoken door de kindjes.Dit zal het zijn en blijven, ja en na de mis krijgen alle kindjes een bellenblazer zodat wanneer we buitenkomen er leuke beelden zijn...Zo hopelijk is dit waar jullie naar op zoek waren...Succes!
hey,liesbeth, zou je misschien dat sprookje eens willen doorsturen?ik heb er eentje maar vind die wat saai, misschien heb ik meer succes met die van u :)Onze viering gaan we doen via huis van de mens.we gaan voornamelijk lezen, en de kindjes ook.we hebben 3 kindjes, (10 jaar, 6jaar en 9 jaar)eentje gaat een tekst voorlezen, iemand gaat de ringen brengen en het jongetje (petekindje van men toekomstige) gaat pastoor spelen :)hij mag ons dus vragen of we voor goed door het leven willen gaan als vrouw en vrouw :)ze gaan ook alle 3 tijdens de viering kaartjes aan de genodigde geven met een pen,waar ze een wens mogen opschrijven voor ons, en die gaan we allen aan een balonnen hangen en de lucht inlatenals je echt kleine kindjes hebt (die nogal moeilijk kunnen stilzitten enz, zou ik misschien een klein hoekje voorzien met kleurboeken ofzo)groetjes
Liesbeth,Zou ik mogen vragen om dat sprookje ook eens naar mij door te sturen? Klinkt héél leuk al die ideetjes van je!tamaravanryne@hotmail.com
Als je wil Liesbeth, mag je het sprookje ook naar mij doorsturen? dj1509@hotmail.commerci!!
Wel het sprookje is Mannetje Jas van Sieb Posthuma...ik ben van plan om het vanavond in te typen en dan stuur ik het naar edereen hier door!!!Succes nog!!
Hey LiesbethZou je mij aub ook het sprookje door willen mailen? mijn mailadres is maike.vanheeswijk@gmail.com
Hoi LiesbethZou je mij het sprookje eens willen doormailenmijn mailadres is nathalie_deleu@hotmail.com