Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte & paarse smarties

23-1-2012 12:50:55
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar witte & paarse smarties voor de tafelschikking. Elk koppel krijgt een glazenpotje met daarop een glasetiket met de foto naar de naam van de tafels. Die potjes zou ik graag opvullen met witte en paarse smarties iemand een idee waar ik die kan vinden?

groetjes!

Ellen

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 633

stef
1-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 12:55:15

misschien moet je eens een kijkje nemen op mymms.nl
daar kan je m&m's laten bedrukken met de tekst die je wilt en heb je keuze in de kleuren en combinaties.

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 12:55:45

Moeten het echte "smarties" zijn? Anders kan je wel bij de suikerbonen gaan kijken bij AVA, daar heb je ook kleine ronde 'suikerboontjes' in alle mogelijke kleuren.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 13:03:51

www.mymms.be dacht ik da ge die zeker kunt bestellen, met nog een leuk tekstje op ook.Of inderdaad eens gaan kijken bij ava of mss zelfs colruyt of zo...

success!!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik23-1-2012 15:05:10

Hallo,

Ik weet dat ze bestaan bij M&M, mijn schoonbroertje is in de M&M shop in New York geweest en daar hadden ze enorm veel kleurjes, o.a. wit en paar. Ik denk dus dat je zo online wel zal kunnen bestellen . En anders eens contact opnemen met M&M...

Bij ava hebben ze ook kleine doopsuikertjes (idem vorm als M&M) misschien dat ze daar ook je kleurtjes hebben.

Groetjes
Annelies

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik23-1-2012 18:40:52

Wij hebben net een combinatie van lichtroze en fuchsia m&m's besteld op www.mymms.be voor onze bedankjes. We zouden ze begin februari moeten krijgen. En ik ga morgen eens kijken bij de ava voor zakjes en om er eventueel nog wat witte onder te mengen.

Ik vind het eigenlijk nog meevallen van prijs op die website, voor een mengeling van twee kleuren met een persoonlijke bedrukking. Wat de service betreft ga ik het snel weten

pit
18-5-2012
 Meld misbruik23-1-2012 18:59:58

hey,

Gewoon bij een doopsuikerwinkel langs gaan. die hebben dat zeker!
Groetjes,
Pit

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 19:21:44

bij confiserie Blomme in Varsenare hebben ze allerlei soorten. T zijn gelijk van die kleine doopsuikertjes. Of bij de Miekado in Torhout. groetjes sofie

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 7:41:58

Hey,

Bedankt voor de vele reacties! Ik heb de raad opgevolgd om even in de AVA te gaan kijken, en ik heb dus de kleine doopsuikers mee met lichtpaars,donkerpaars en wit ( mengeling) En het is super!

groetjes!

Ellen

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik24-1-2012 8:54:19

goed zo! Weer iets van je lijstje te schrappen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...