Terug naar overzicht
Hey Sheena,ik heb geen ervaring met huwelijksfeesten in Outfort,maar daar zijn al vele feestjes geweest en ik vind dat daar echt kil en donker.Precies een ondergrondse gang ofzo.Natuurlijk met mooie aankleding kan dit wel goed meevallen misschien.(misschien is het interieur al vervangen, mijn ervaring ermee is een 2-tal jaar geleden)succes :)
Bedankt voor de info, Kim.We zullen er eens werk van moeten maken om eens langs te gaan...Groetjes, Sheena
Beste Sheena,Ik denk dat het er af van af hangt in welke gang je zit, de fuiven die ik daar meemaakte waren inderdaad zeer donker maar had wel sfeer vond ik.Ik denk dat er vooraan aan de schietgangen een zaal is echt voor (trouw)feesten en dat ziet er wel chic uit.Wel eigenlijk ben ik benieuwd naar wat je daar gaat ontdekken, wil je me op de hoogte houden?alvast bedankt,sarah
Hoi Sarah,Bedankt voor je reactie! Ik houd je op de hoogte! Waarschijnlijk gaan we maandag een kijkje nemen, ben benieuwd...Groetjes,Sheena
Maandag zijn we dus een kijkje gaan nemen en de zaal valt zeker in de smaak!Had schrik dat het wat te donker/koel zou overkomen, maar integendeel... Combinatie van het fort met de warme houten vloer en de indirecte verlichting op de plafond zorgde voor een warm effect!Wordt vervolgd!Groetjes
En de prijs valt die mee??Groetjes sarah
Wij zouden dit willen combineren met een lounge-inrichting dus dit maakt het wel een stuk duurder. Op zich kan je bij het Outfort terecht voor elk budget. Zijn heel flexibel en doen echt hun best om iets 'op maat' op te stellen.Als je een special effect wil creëeren en niet teveel volk hebt (naar onze mening max. 150 man voor een walking dinner) is dit de ideale plek.Groetjes, Sheena
Hmm ik vrees dat wij wel is meer dan 150 mensen kunnen hebben op ons avondfeest.Maar ik blijf mee lezen op deze site hoor, het is een prachtige plaats.Groetjes Sarah
Oké! Veel succes met het zoeken van een 'ideale' feestzaal... Ik vind het in ieder geval niet makkelijk... Gewoon die knoop doorhakken hé... Achjaaa... :-DGroetjes, Sheena