Terug naar overzicht
Hoi Shibby, Dit is echt niet zo veel wij betalen voor een bus van 25 personen 825 euro voor 4uur.Per overuur is het 60 euro bij, dus niet goedkoop
dat is inderdaad een redelijke goede prijs. de prijzen die wij gekregen hebben is rond dezelfde prijs als benita. hangt er allemaal beetje af van hoe lang je het nodig hebt en wat de extra kosten zijn ( km/overuren/groottte bus)
Wij betalen voor onze bus €850de prijs kan verschillen als je op een zaterdag of vrijdag trouwt.omdat het van onze een zaterdag is is het €100 duurder.
wij waren van plan om te huren via retro ceremonievervoer (www.retro.be als ik me niet vergis), en zijn ter plaatse gaan kijken, de meeste bussen zien er echt leuk uit, maar je kan best wel eens gaan kijken welke jullie de mooiste vinden.De prijzen waren ook echt heel goed te doen (ze staan op de website denk ik, indien niet krijg je ze in ieder geval snel als je een mailtje stuurt)
Is het een ceremonie of gewone bus? Voor een trouwbus is dit niet veel geld... Groetjes, Hanne
Voor een trouwbus is dat inderdaad niet veel. Onze bus komt ook van Retro Ceremoniewagens en we betalen zo'n 700 euro (4 uur) voor een bus van 22 volwassen en 2 kindjes.Voordeel bij deze maatschappij is dat alle kilometers binnen de opgegeven regio inbegrepen zijn. Ik heb ook al bedrijven gezien waar je een vast aantal km krijgt (bvb 25) en dan per kilometer moet bijbetalen. En dan ook nog eens per overuur, wat het uiteindelijk wel kostelijk maakt!
Wij hebben een mooie zwitserse bus voorzien via www.feestbus.be uit Tielt en betalen hiervoor €650 voor 4 uur en €50 per extra uur. Kilometervergoeding wordt niet gevraagd. Witte kunstbloemen zijn gratis voorzien. Ze voorzien zelfs gratis een oprijlaan voor de rolwagen van onze zoon. Zeker eens contact mee opnemen, ze ontvangen je na afspraak heel vriendelijk in hun depot om eens te gaan kijken naar hun bussen.Grtz. Cindy
Hoi Cindy, het was dus bij hen dat we een offerte hebben gevraagd en we zullen het waarschijnlijk wel doen aangezien dit van prijs blijkbaar inderdaad één van de betere is :).
Ik denk dat we het ons niet gaan beklagen.Groetjes,Cindy