TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emy
30-6-2012
|
|
|
Kelly
4-4-2012
|
23-1-2012 17:04:10
Dag Kathleen,
Wij trouwen ook in het buitenland. Mijn toekomstige, ons zoontje en ik zullen 4 april in Mauritius trouwen. Wij hebben alles geregeld via mauritiustravel, want er moeten toch wel wat zaken in orde gebracht worden, maar zoals Emy hierboven al schrijft, zal je op deze website wel wat info vinden. Veel succes alvast!
Groetjes Kelly
|
|
kathleen
24-5-2013
|
23-1-2012 20:20:50
Hey Kelly,
Dat ziet er fantastisch uit!alleen hebben wij 2 kinderen van 4 en 1.6 jaar,dus Mauritius is te ver .ken je geen toeroperator of organisatie die huwelijken in Frankrijk regelt?
Groetjes,
Kathleen
|
|
Sarah
17-8-2013
|
3-2-2012 14:58:04
Dag Kathleen, Als je voor de wet wil trouwen in Frankrijk moet je een adres daar hebben OF kunnen aantonen dat je een goede band hebt met de gemeente waar je wil trouwen. Er zijn die geen enkel probleem van zal maken, maar sommige zijn er ook echter wel tegen. Wij zijn echter nog aan het twijfelen of we wel in Frankrijk gaan trouwen, terwijl we daar een adres daar hebben en terwijl we in sommige steden familie hebben(goede reden waarom je daar wil trouwen). Alleen al voor de doop van mijn dochter moest ik al veel moeite doen, mijn schoonmoeder (begravenisondernemer) werkt veel samen met de pastoor en toch was hij moeilijk aan het doen. Maar de kerk(nogal kieskeurig ) is niet zelfde als het gemeentehuis. Ik weet niet waar je precies wil trouwen, maar je kan het doen met een reisje en eventueel zeggen dat je op reis wil trouwen voor het unieke en met de intieme kring nl. enkel je gezin. Ik denk wel dat ze begrip voor hebben, je kan ook hulp vragen aan de ambassade van België in Frankrijk zelf. Ik wens je alvast veel geluk in je zoektocht! Laat het ons vast weten of het je gelukt is, ik zal zeker duimen . Groetjes Sarah
|
|
Kelly
4-4-2012
|
4-2-2012 12:14:01
Dag Kathleen,
Ik zie nu je vraag pas. Sorry, ik kan je hier niet mee helpen. Ik wens je desondanks veel succes en volg het op of het lukt!
Groetjes
Kelly
|
|
kathleen
24-5-2013
|
14-2-2012 21:14:44
We hebben besloten om aan het Gardameer te trouwen,wij,onze 2 kindjes,men zus en haar vriend erbij.Ideaal voor ons,en wettelijk.alleen de prijs is hoog .het is met een evenementenbureau,kdenk ni dat we dat zonder kunnen.
|
|
Kelly
4-4-2012
|
16-2-2012 18:38:28
Dag Kathleen,
Wat fijn!! Het zal ongetwijfeld onvergetelijk worden! Tja, het is wel duur trouwen in het buitenland, anderszijds heb je wel een prachtige locatie, veel zon en een fijne "vakantiesfeer". Als je hier trouwt heb je ook heel veel kosten. Ik denk bv aan trouwvervoer, versiering kerk, misboekjes, ... Veel plezier!
Groetjes Kelly
|
|
kathleen
24-5-2013
|
17-2-2012 21:46:20
Bedankt!jullie ook ,begint te korten!
Groetjes
Kathleen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|