Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor Isabelle en Marc. Ze zijn zelf uit Dudzele maar komen naar overal ( wij trouwen in Mere bij Aalst). Zij zingt en hij speelt gitaar en ze hebben een uitgebreide keuze maar je mag ook eigen liedjes aanbrengen. Ze zijn echt goed. Als je meer gegevens wil, laat je het maar weten.Als je ze graag eens aan het werk ziet, ben je natuurlijk ook altijd welkom in onze mis op 9 september om 13u30 in de kerk van Mere.Groetjes,Hilde
Hallo veerle,Ik heb geen raad voor je muziek hoor maar ik wil gewoon even zeggen dat wij ook trouwen op 2 juni 2007!We moeten nog even geduld hebben hé!groetjes!Katrin
Dag veerle,Een vriendin van Vera Stadeus heeft bij ons de huwelijksmis gezongen. Sedertdien heeft ze meer aanbiedingen. als je meer wilt weten neem dan eens contact op: www.discobarkarmelietje.be Ik speel dan haar gegevens door aan jou. ik heb 4 mp3tjes met haar liedjes live ingezongen.groetjesPeter ' alias dj karmelietje
Hallo Veerle, wij hebben juist ons groepje vastgelegd.Het is een deeltje van www.lowbudget-coverband.be Katje en Cynthia zingen tweestemmig en danny speelt de gitaar.Héél mooie stemmen! En we betalen slechts 300 €, wat heel goed meevalt, heb al prijzen van 700 € gehoord.Veel succes
Hallo,Ik ben zangeres en werk meestal samen met pianist maar gitaar is ook mogelijk. Neem even een kijkje op www.cheeru.be Groetjes en proficiat met jullie huwelijksplannen.
Wij hadden Vera Stadeus (zangeres) en Jo (gitarist)van het Muziekcentrum te Sint-Lievens-HoutemOngelooflijk veel complimenten over gehad... Vera heeft echt een engelenstem... E-mailadres: muziekcentrum@pandora.beSucces!