Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

23-1-2012 19:41:06
eiiii iedreen morge gaan we de uitnodigingen bestellen op de site
een klein vraagje hoe doen jullie het als de mensen alleen naar de receptie moeten
komen ?
ik begin te stress nog zeoveel te doen en maar 94 dagen

annalisa
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1119

Karolien
21-4-2012
 Meld misbruik23-1-2012 19:47:04

Wij hebben 1 algemene uitnodiging gemaakt, en dan verschillende kleine kaartjes die we erbij steken al naargelang op welk deel je gasten worden uitgenodigd.

groetjes karolien

annalisa
27-4-2012
 Meld misbruik23-1-2012 19:52:29

ja ma het probleem is dat we op onze uitnodiging geschreven hebben dat we me hen willen vieren en een groot feest van willen maken en als ik daar een briefje insteek ben ik bang dat ze het niet begrijpen dat ze alleen vr de receptie moeten komen

An
9-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 20:03:26

Wij hebben gewerkt met dezelfde uitnodiging maar een aparte tekst.

Voor de mensen die bij ons naar alles mogen komen staat er gewoon een opsomming van het uur + de plaats waar ze moeten zijn
Voor de mensen die enkel naar de receptie komen staat er "Wij nodigen u van harte uit op de receptie van 17u30 tot 19u." met dan het adres van de feestzaal erbij.
Voor de mensen die enkel naar het dessertenbuffet mogen komen staat er: "Wij nodigen je graag uit voor een hapje en een dansje". En dan eronder "Start: 22u00" & "Place 2 Be:..."

De receptie is wel twee uur voorzien, maar we zetten op de uitnodiging dat het maar een anderhalf uur is zodat de mensen hopelijk op tijd vertrekken..., maar zo blijft er wel wat extra ruimte voor moesten er een paar blijven hangen.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 21:22:26

ik volg ging juist het zelfde vragen .
Die kaartjes hoe groot zijn die ? visitekaatje groot of groter?
rn tekst op de (laat ons zeggen moederkaart) enkel uur wet en kerk en dan op de kaartjes de rest?

Karolien
21-4-2012
 Meld misbruik24-1-2012 10:06:49

Bij ons hebben we de uitnodiging ter grote van een langwerpige enveloppe. De kaartjes die er extra bij in steken zijn iets kleiner maar zeker groter als een visitekaartje.

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik24-1-2012 11:44:30

voor ons is het ook nog 94 dagen :)

Ik heb voor de mensen die enkel naar de receptie komen een echte aparte uitnodiging. zelfde ontwerp, maar als tekst het uur van het gemeentehuis, het uur van de kerk, en de uitnodiging om samen met ons hier een glaasje op te komen drinken tussen ...uur en ... uur. Zo weten ze zeker hoelang ze mogen blijven enzo...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info