TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claire
25-2-2012
|
23-1-2012 20:08:04
Wij zitten met hetzelfde probleem, maar dan nog iets straffer. In ons geval ben ik de StuBru madam, en mijn verloofde is een Nostalgie & Joe FM man.
Wij laten onze dj grotendeels vrij in wat hij speelt, en vragen dat hij een combinatie draait tussen StuBru, Nostalgie, Joe FM, Q-Music, eventueel wat boenke-boenk muziek en een tikje Radio 2. Zo kan de dj inspelen op de "noden" van het publiek, en het volk op de vloer houden. We willen alleen niet te veel polonaises, want daar heb ikzelf een gloeiende hekel aan. We geven ook enkele songs op die we graag zouden horen, naast natuurlijk onze openingsdans, vader-dochter / zoon-moeder dans, onze entree in de zaal en het aansnijden van de taart. Bovendien willen we graag als allerlaatste song ofwel "Den boom in" van Katastroof, ofwel Urbanus met "Ge moogt naar huis gaan", kwestie van met een komische noot af te sluiten
|
|
Ann
28-9-2012
|
23-1-2012 21:18:34
Wij gaan met dj overleggen om met top-3 van de genodigden te werken!
Wijzelf hebben zowat dezelfde smaak, maar de genodigden natuurlijk niet ;-)
|
|
Hanne
1-10-2011
|
23-1-2012 22:38:21
Hey Sofie,
een goeie DJ lost die vraag zonder moeite op in jouw plaats, dus ik denk niet dat je daar je hoofd over moet breken! Wij zijn allebei stu bru fans, maar uiteindelijk zijn we de hele avond uit de bol gaan op house uit de jaren '90 :o) Werkelijk super.
Het hangt er natuurlijk van af hoe jullie dat zelf zien, maar meestal wordt toch geadviseerd om rekening te houden met het publiek, naast de wensen van het bruidspaar. Een DJ kan zeker uit de voeten met een playlist, maar ik zou het toch gewoon aan de professional overlaten, uiteindelijk doe je dat voor de andere zaken ook (veronderstel ik).
Lieve groetjes, Hanne
|
|
mieke
7-7-2012
|
27-1-2012 13:41:03
ik ben zelf begonnen met een playlist.... er zaten enkele liedjes in mijn hoofd en nu noteer ik het telkens als ik een tof liedje hoor op de radio of..... zit ondertussen al aan 80 liedjes:-) een klein boekje met stylo overal meesleuren is de boodschap groetjes
|
|
kris
|
14-2-2012 13:51:01
playlist is totaal overbodig. Werk je met een dj, zeg hem dan welk genre jullie willen en welk genre niet. Geef hem desnoods een 10-tal nummers and that's it. Wil je een lijst van 80 nummers en meer aan je dj geven (zoals ik hier lees) met de melding dat hij dit moet draaien, schrap dan de kost van je dj en zet er een laptop en laat die 80 of meer nummers gewoon afspelen! Met 100 à 120 nummers vul je een hele dansavond! Of de sfeer er zal inzitten en of er uitbundig gedanst zal worden met een playlist van 80 en meer, is wel de vraag.....uit ervaring zeg ik: neen! Het zal een stroef feest worden! Tenzij al je genodigden dezelfde smaak van muziek als jullie hebben, dan zal het wel goed zijn! Daarvoor bestaan dj's hé, die mensen (de ervaren dj's toch) hebben oog voor hun publiek en zullen ervoor zorgen dat ieders smaak aan bod zal komen en zullen zorgen dat er sfeer is en streven naar volk op hun dansvloer!
Nog 1 opmerking: wordt er ook gegeten op jullie feest? Werken jullie dan met een kok/keukenteam? Ga je dan ook aan die kok zeggen welke ingrediënten en kruiden hij in zijn eten moet doen? Die zal ook es lachen denk ik.:-) Klinkt misschien cru....maar is iets om over na te denken. Veel succes!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|