Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar haal ik die schoentjes?

23-1-2012 20:23:05
Hey hey,

Ik ben stilaan aan het uitkijken naar schoenen. Ik ben wel de grootste van de familie.
Ons papa zei: Evy, ge gaat geen hakken aandoen, want dan bende groter als ik als ik u moe weggeven
Dries zegt; Sjattie gade gij hakjes aandoen? dan moet ik plateauschoenen aandoen om even groot te zijn (en we zijn ongeveer even groot hahahaha)Ik weet ook dat ik niet lang op hakken kan gaan dus tja...
dus even nostalgie: ik keek naar de film Father of the Bride. En ik zag die mooie witte baskettekes me die kantjes aan en dacht onmiddellijk: die moet ik ook hebben en passen super bij mijn kleed!
Vraagje: Waar haal ik zo'n schoenen?????

Evy
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 705

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 20:49:07

De meeste die je vind zijn zelf gemaakte. witte basket kopen en kant lijmen maar
deze zouden ze verkopen maar in hoeverre betrouwbaar ??
http://www.advantagebridal.com/sabrsn1.html

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 21:43:11

Mogen het ook zo wat ballerina'tjes zijn? Op etsy.com moet je maar eens zoeken op "lace flats", daar vind je wel mooie dingetjes.

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik24-1-2012 11:41:31

Voor zo ballerina'tjes weet ik niet, maar afhankelijk van waar je afkomstig bent, zou ik eens gaan kijken in de winkel 'Van Loock' in zandhoven (antwerpen). Ik ben daar afgelopen weekend gaan kijken voor trouwschoenen en ze hebben ook lage modellen (1-1,5 cm). en toch elegant. De hak zie je toch niet.
veel succes

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 20:26:39

ik zou zeggen, haal naald en draad boven en maak ze zelf. koop witte stoffen schoenen en naai er de pailletjes op of lijm ze erop (maar is natuurlijk minder save)

veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...