TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lauren
15-9-2012
|
23-1-2012 21:46:32
Volgens mij zou zo'n taupe pak wel mooi afsteken tegen een wit hemd en limoengroene das. En dan een moderne corsage of pocket square in fel geel. Zou heel mooi zijn denk ik. Je kan de suite dan gewoon in zwart pak laten komen. Dat past overal bij ;) en als je hen dan dezelfde das en/of corsage/pocket square geeft behoud je toch dat harmonisch geheel.
|
|
Gitte
14-4-2012
|
24-1-2012 8:12:39
Ik vind het kostuum best wel ok, maar ik zou het dus echt niet met een champagnekleurig hemd en lavendelblauwe das combineren, zeker niet als je themakleur limoengroen is. Ik zou net zoals Lauren voor een wit hemd gaan (al hangt dit ook af van jouw kleed) en ofwel een limoengroene das ofwel ton sur ton zoals op de foto en dan een felle corsage.
Voor de suite maakt het niet zoveel uit welke kleur je neemt, als iedereen dezelfde das krijgt, pas het wel bij elkaar :-) Ik zou persoonlijk eerder voor lichtgrijs gaan dan zwart, zodat jouw man er nog meer uitspringt.
|
|
Emy
30-6-2012
|
24-1-2012 8:59:50
same here, pak is mooi vind ik, maar een limoengroene das zou super goed passen volgens mij bij het gekozen pak en hemd.
voor de suite kan je dan eender wat nemen, vb zwart of lichtgrijs zoals Gitte zegt en dan met wit hemd, en ook hier zo'n limoengroene das.
|
|
Veronique
24-8-2012
|
24-1-2012 10:35:02
Inderdaad, ik zou ook gaan voor een limoengroene das, zal heel mooi zijn denk ik op dat pak. En ik zou natuurlijk ook wel kijken naar je kleed. Ik ben er ook nog niet uit welke kleur van pak mijn ventje to be het beste zou nemen, want mijn jurk is wit met taupekleur (Ladybird) dus hier zijn de tips ook meer dan welkom :-)
Groetjes Veronique
|
|
iris
30-6-2012
|
24-1-2012 19:57:08
Bedankt voor de reacties dames. Ben er ondertussen al wat meer op gesteld geraakt. Mijn mama maakt ook de kleedjes voor de bruidskindjes en ga mijn definitieve keuze laten afhangen van wat ik voor hen vind: - ofwel blijft alles zoals hij gekozen heeft en steek ik de suite in zwarte pakken met witte hemden en champagnekleurige dassen en een lavendelkleurige corsage (een iris bijvoorbeeld, is eigenlijk nog wel toepasselijk) en voor alle overige accessoires blijf ik dan werken met limoen groen, het paars is dan een accentkleur daarbij. Mijn boeket wordt dan zoiets of zoiets (maar dan met minder geel) - ofwel overtuig ik hem om een wit/ivoor hemd te kiezen en dan een das in de kleur van het kostuum of een ivoorkleurige en dan kan ik opnieuw alle kanten uit en dan krijgt de suite zwarte pakken en een limoenkleurige das Komt wel goed. Bedankt
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|