Terug naar overzicht
echt ervaring heb ik niet met ter Eerste, maar ik weet wel dat de zaal volboekt was voor bijna heel 2012.wie daar een feestje wil houden moet heel rap op voorhand de zaal vastleggen.
Wij hebben volgende week een afspraak.Ik volg dit item ;o)
Onze feestzaal is daar! Op vrijdag waren er nog vrije data's. Maar dit is ondertussen ook al een eindje geleden (begin oktober).Wij hadden een hele goede ontvangst. De feestzaal is heel verzorgd en uniek!Echte ervaringen met de feestzaal heb ik eigenlijk niet, al las ik op dit forum al heel veel goede commentaren.Veel succes als je een afspraak maakt (ook voor Nele).
Hallo,Volgende week hebben we een afspraak!!Heel mooie locatie hé! Ben benieuwd...We houden elkaar op de hoogte hé :-)
@ Lobke: wij hebben volgende week 4/2 een agfspraak om 11u, misschien komen we elkaar daar wel tegen ;o)
Wij om 15u :-)Of te ware dat jullie een héél lang gesprek hebben ;-)Groetjes...
Wij boekten de zaal voor mei 2013 :)Heel erg vriendelijk, goede kok en enkel goede dingen gelezen en gehoord.Prachtige locatie.Niet cliche.Dat was voor ons het belangrijkste.
De zaal ligt vast! Ons feest zal er doorgaan op 25/5/2013..... nog 456 dagen te gaan!Veel succes iedereen!
Wij hebben er ook ons feest in 2013, ik kijk er naar uit want hoorde intussen veel goeds van de zaal en het eten!!
Hier een hele andere zaal dan toch gekozen: Den Oesterput (kleine zaal)!Mits enkele aanpassingen die we graag hadden (sfeerverlichting).Veel plezier iedereen met de verdere voorbereidingen!!
Ik kan al niet wachten (maar nog zooo lang) :)
Ja hé...Hier nu beginnen kijken voor uitnodigingen, fotograaf, kledij man en kindjes.Allemaal toffe dingen!Dada....