TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
7-7-2012
|
23-1-2012 21:12:54
Zonder twijfel ODOREX !!! Dit is een deo in verschillende soorten, ik heb de depper want heb hier ook veel last van spijtig genoeg. Je vind dit in kruidvat,maar bij ons hebben ze hem niet dus ik haal hem in kruidvat in Breda...
Je moet deze voor het slapengaan aandoen, en de dag erna ben je echt ''zo droog" als maar zijn kan onder je armen :-)
|
|
Patrick
|
23-1-2012 21:15:18
Axitrans bij apotheek, werkt één week per behandeling, is een roller. Heel tevreden over. Succes
|
|
tima
8-9-2012
|
23-1-2012 21:15:46
axitrans uit de apotheek schijnt super goed
|
|
Sarah
28-4-2012
|
23-1-2012 21:22:52
werk zelf in de apotheek en heb ook axitrans geprobeerd :) werkte super, maar reageerde er zelf slecht op.. spijtig genoeg! ik zou wel voor de gevoelige huid aanrade, om zeker irritatie te voorkome.. ma tis echt verbazingwekkend goed, had et nog maar 1 avond gebruikt en had de volgende dag al geen last meer :)
|
|
Anika
29-9-2012
|
23-1-2012 22:01:59
odorex of axitrans alletwee heel goed
|
|
Pascale
9-6-2012
|
23-1-2012 22:08:45
axitrans werkte vroeger bij mij wel maar met serieuze nevenwerkingen ...brandwonden :-( Nu heb ik daar met ouder worden, geen zweetproblemen meer mee...gelukkig
|
|
joyce
30-4-2011
|
23-1-2012 22:27:23
hier een tevreden bruidje van Axitrans :-)
groetjes Joyce
|
|
Claire
25-2-2012
|
24-1-2012 0:44:15
Ik gebruik in de zomer axitrans voor mijn voeten, en dat werkt goed. Ik heb een spray.
Onder mijn oksels heb ik het nooit durven gebruiken, mijn huid is op die plek nogal gevoelig en ik heb bij het minste contacteczeem. Niet zo sexy dus, van die rode, jeukende, schilferende kringen onder je oksels. Ik heb nu wel het geluk dat ik alleen maar felle zweetvoeten heb, en minder last heb van zweetoksels.
Ik gebruik een deo in sprayvorm van Louis Widmer (apotheek), zonder parfum en zonder alcohol. Voor mij werkt dit geweldig, en ik heb geen last van uitslag. Bovendien laat deze deo geen sporen na op je kleding, op voorwaarde dat je het goed laat opdrogen voor je je kleren aantrekt. Het opdrogen kan wel iets langer duren dan een andere deo, maar da's omdat er geen alcohol in zit (minder kans op irritatie, en goed voor onthaarde oksels!).
Mijn mama heeft van de huisarts ook ooit eens doekjes gekregen die je bij de apotheek kon krijgen, maar ik weet niet precies welk merk dit was. Die werkten fantastisch goed, bij het minste loopt het zweet over mijn mama haar hoofd en lijf, en met die doekjes helemaal niet!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
24-1-2012 7:51:05
Hallo,
Ik en mijn man gebruiken beiden de antiperspirant van Clinic (andere voor vrouwen en mannen uiteraard). Wij zijn hier echt super tevreden van! Gewoon verkrijgbaar bij Ici Paris.
Groetjes Annelies
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
24-1-2012 8:41:33
Ik heb axitrans ook gebruikt, maar ik zou je aanraden om dat inderdaad goed op voorhand (lees: nu!) te beginnen gebruiken. En gebruik daar zeker niet teveel van, is idd niet zo zacht voor gevoelige huid. Ik deed dat indertijd 's avonds voor het slapen erop, niet elke nacht zelfs, en nu zweet ik nooit meer onder mijn oksels!
|
|
Heidi
7-7-2012
|
24-1-2012 9:58:00
één tip bij axitrans: niet gebruiken op dezelfde dag dan het scheren van je oksels :)
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
24-1-2012 10:23:08
just! was ik nog vergeten... :)
|
|
Ann
29-6-2012
|
24-1-2012 12:03:13
M.b.t. axitrans zou ik idd wel echt oppassen! Ik had dit vorig jaar gekocht omdat het hier op het trouwforum werd aangeraden. En ik dacht die ga ik gelijk halen. Gelukkig dat ik het toen had geprobeerd i.p.v. te wachten tot m'n aanstaande huwelijk. Ik kreeg er namelijk een allergische reactie op met jeuk en uitslag over m'n hele lichaam als resultaat. Voor mij dus nooit meer axitrans!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
24-1-2012 14:39:23
Ik gebruik Vichy van bij de apotheek. Ze hebben verschillende vormen hiervan. Ik gebruik de "7 dagen werkzaam" crème. Die moet je in afbouwschema gebruiken om uiteindelijk nog 2x per week te gebruiken, en daartussen dan de spray, maar ik gebruik de crème dagelijks en heb er geen nevenwerkingen van, ook niet direct na het scheren. En is bij mij althans voldoende effectief, maar minder aggressief.
|
|
Lobke
31-8-2012
|
24-1-2012 19:28:00
Dus best zoiets in huis halen en op voorhand testen !! Bedankt voor de tips, dames!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|