Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wondermiddeltje tegen zweten

23-1-2012 21:06:04
hallo bruidjes,

ik ben normaal geen grote zweter,maar toen ik mijn trouwkleed ging gaan passen,
begon ik wat te zweten en dat kon je jammer genoeg direct zien op de stof van het kleed.
Zijn er wondermiddeltjes of bestaat er goede raad van tante kaat hiertegen?

Lobke
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1368

kim
7-7-2012
 Meld misbruik23-1-2012 21:12:54

Zonder twijfel ODOREX !!!
Dit is een deo in verschillende soorten, ik heb de depper want heb hier ook veel last van spijtig genoeg.
Je vind dit in kruidvat,maar bij ons hebben ze hem niet dus ik haal hem in kruidvat in Breda...

Je moet deze voor het slapengaan aandoen, en de dag erna ben je echt ''zo droog" als maar zijn kan onder je armen :-)

Patrick

Meld misbruik23-1-2012 21:15:18

Axitrans bij apotheek, werkt één week per behandeling, is een roller.
Heel tevreden over.
Succes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 21:15:46

axitrans uit de apotheek schijnt super goed

Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik23-1-2012 21:22:52

werk zelf in de apotheek en heb ook axitrans geprobeerd :)
werkte super, maar reageerde er zelf slecht op.. spijtig genoeg!
ik zou wel voor de gevoelige huid aanrade, om zeker irritatie te voorkome..
ma tis echt verbazingwekkend goed, had et nog maar 1 avond gebruikt en had de volgende dag al geen last meer :)

Anika
29-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 22:01:59

odorex of axitrans alletwee heel goed

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 22:08:45

axitrans werkte vroeger bij mij wel maar met serieuze nevenwerkingen ...brandwonden :-(
Nu heb ik daar met ouder worden, geen zweetproblemen meer mee...gelukkig

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik23-1-2012 22:27:23

hier een tevreden bruidje van Axitrans :-)

groetjes
Joyce

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik24-1-2012 0:44:15

Ik gebruik in de zomer axitrans voor mijn voeten, en dat werkt goed. Ik heb een spray.

Onder mijn oksels heb ik het nooit durven gebruiken, mijn huid is op die plek nogal gevoelig en ik heb bij het minste contacteczeem. Niet zo sexy dus, van die rode, jeukende, schilferende kringen onder je oksels.
Ik heb nu wel het geluk dat ik alleen maar felle zweetvoeten heb, en minder last heb van zweetoksels.

Ik gebruik een deo in sprayvorm van Louis Widmer (apotheek), zonder parfum en zonder alcohol. Voor mij werkt dit geweldig, en ik heb geen last van uitslag. Bovendien laat deze deo geen sporen na op je kleding, op voorwaarde dat je het goed laat opdrogen voor je je kleren aantrekt. Het opdrogen kan wel iets langer duren dan een andere deo, maar da's omdat er geen alcohol in zit (minder kans op irritatie, en goed voor onthaarde oksels!).

Mijn mama heeft van de huisarts ook ooit eens doekjes gekregen die je bij de apotheek kon krijgen, maar ik weet niet precies welk merk dit was. Die werkten fantastisch goed, bij het minste loopt het zweet over mijn mama haar hoofd en lijf, en met die doekjes helemaal niet!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik24-1-2012 7:51:05

Hallo,

Ik en mijn man gebruiken beiden de antiperspirant van Clinic (andere voor vrouwen en mannen uiteraard). Wij zijn hier echt super tevreden van! Gewoon verkrijgbaar bij Ici Paris.

Groetjes
Annelies

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik24-1-2012 8:41:33

Ik heb axitrans ook gebruikt, maar ik zou je aanraden om dat inderdaad goed op voorhand (lees: nu!) te beginnen gebruiken. En gebruik daar zeker niet teveel van, is idd niet zo zacht voor gevoelige huid. Ik deed dat indertijd 's avonds voor het slapen erop, niet elke nacht zelfs, en nu zweet ik nooit meer onder mijn oksels!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik24-1-2012 9:58:00

één tip bij axitrans: niet gebruiken op dezelfde dag dan het scheren van je oksels :)

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik24-1-2012 10:23:08

just! was ik nog vergeten... :)

Ann
29-6-2012
 Meld misbruik24-1-2012 12:03:13

M.b.t. axitrans zou ik idd wel echt oppassen!
Ik had dit vorig jaar gekocht omdat het hier op het trouwforum werd aangeraden. En ik dacht die ga ik gelijk halen. Gelukkig dat ik het toen had geprobeerd i.p.v. te wachten tot m'n aanstaande huwelijk. Ik kreeg er namelijk een allergische reactie op met jeuk en uitslag over m'n hele lichaam als resultaat. Voor mij dus nooit meer axitrans!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik24-1-2012 14:39:23

Ik gebruik Vichy van bij de apotheek. Ze hebben verschillende vormen hiervan. Ik gebruik de "7 dagen werkzaam" crème. Die moet je in afbouwschema gebruiken om uiteindelijk nog 2x per week te gebruiken, en daartussen dan de spray, maar ik gebruik de crème dagelijks en heb er geen nevenwerkingen van, ook niet direct na het scheren. En is bij mij althans voldoende effectief, maar minder aggressief.

Lobke
31-8-2012
 Meld misbruik24-1-2012 19:28:00

Dus best zoiets in huis halen en op voorhand testen !!
Bedankt voor de tips, dames!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info