Terug naar overzicht
Hallo Jill,Persoonlijk vind ik het eerste liedje wat moeilijker om een slow op te dansen. Het 2e vind ik zelf ook een heel mooi liedje en het lijkt me ook gemakkelijker om een slow op te dansen, zij het dan wel een beetje een snellere slow.Heb je al eens geprobeerd om op beide nrs te dansen? Mss voel je het zo wel wat jullie het beste ligt... En als jullie toch voor het eerste willen gaan, mss inderdaad eens gaan raad vragen in een dansschool?Veel succes!Groetjes
Hallo, Ik zou ook voor het tweede gaan. Het is natuurlijk smaak.... Het eerste is net iets te snel voor een slow, maar voor een swing kan dit wel. Op het eerste kan je bv een chachacha doen, een snelle rumba moet volgens mij ook kunnen en een swing kan eigenlijk ook. Een Lindy hop gaat ook op dit ritme, maar het is natuurlijk wel een heel ander soort muziek!Je kan altijd met je liedjes naar een dansschool trekken en vragen wat zij als mogelijkheid zien op jullie liedjes. Dan kunnen jullie nog beslissen afhankelijk van de dans.GroetjesAnnelies
2 leuke liedjes maar het 1ste lijkt mij echt moeilijk om op te dansen. het 1ste kan op geslowd worden é. veel succes bij het kiezen!