Terug naar overzicht
inderdaad nuttig voor de hoepelrokbruidjes.Bij het zien van het filmpje ben ik toch heel tevreden dat mijn jurk zonder hoepelrok is.
damn... mss was ons geitje toch niet zo'n fantastisch idee? Dat worden nog grappige/genante foto's van het in- en uitstappen... ;o)
Ik heb ook een hoepelrok, maar slechts 1 'hoepel' onderaan...zal nog wel meevallen denk ik om in te stappen :-)
hmm, ik denk dat ik dan toch maar gene hoepelrok erbij ga nemen :-)
Hey bruidjes@ Sandra ik heb ook slechts één deel onderaan en hoop dat het zal meevallen. Al had ik de avond na het kiezen van mijn jurk toch wel even de bedenking. En hoe moet ik dat zien te doen :-)Oefenen zeker :-)GroetjesMarieke
Wel Marieke, na het bekijken van dat filmpje heb ik ook al scenario's in mijn hoofd :-)!Wij trouwen in een kever en mijn verloofde was daarstraks al met mij aan het lachen dat ik er mss niet zou in geraken :-)!Maar met zo 1 hoepel gaat dat meevallen denk ik...je kan de hoepel altijd wat naar boven kantelen :-)...het moet lukken!! :-)Zal mss wat tips vragen in de bruidswinkel bij de eerste pas, misschien hebben zij nog ideetjes :-)!!groetjes