TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
|
|
Annelies
7-8-2010
|
24-1-2012 14:26:40
Hallo, Je kan je ook professioneel naturel laten sminken. Het voordeel hiervan is dat je een foundation opkrijgt (ongeveer zoals je huidskleur) zodat je huid niet gaat blinken op de foto's, je oneffenheden in je huid geminimaliseerd worden, evt. puistjes weggewerkt worden, ... kortom dat je een heel egale en mooie huid hebt. Je ogen worden meestal wel wat (natuurlijk niet te veel) geaccentueerd. Ook vooral voor op de foto's zodat je ogen echt stralen. Bij mij zat er ook een laag over zodat de make-up echt wel de hele dag mooi blijft. Maar je kan natuurlijk zelf ook de make-up aanbrengen, je zal zeker niet de eerste zijn die dit doet Groetjes Annelies
|
|
sofie
15-8-2023
|
24-1-2012 14:34:19
ik ga da laten doen, ik zen der zelf ni zo ne held-in ;-)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
24-1-2012 14:48:54
Hey Benita,
Het kan inderdaad ook naturel gedaan worden :-) door een visagiste... Maar, dat moet je zelf beslissen uiteraard! Dan kost het ook weer meer... Ik zou het ook perfect zelf kunnen, maar die dag wil ik alles laten doen...en genieten en vooral geen stress hebben :-)!
groetjes ;-)
|
|
Karen
14-7-2012
|
24-1-2012 16:12:39
Hoi!
Ik draag zelf zelden make-up en wil er op mijn trouwdag zoveel mogelijk als mezelf uitzien. Toch ga ik me wel laten schminken, ik ga voor: het valt niet op dat ik iets aanheb, maar ik zie er toch beter uit dan toen ik opstond. :) Om dat de hele dag te laten houden enzo, denk ik dat het beter is het te laten doen. Maar inderdaad, dan betaal je er wel een beetje meer voor. Al vind ik dat het al bij al wel meevalt.
Groetjes,
Karen
|
|
Emy
30-6-2012
|
24-1-2012 16:49:18
ik ga het ook laten doen. Schmink mij ook zelden (alleen voor feestjes) en heb dus weinig make-up in huis. Een beetje deftige make-up kost al evenveel of zelfs meer als je echt alles nodig hebt dan dat je iemand aan huis laat komen om dit te doen.
En je kan gewoon genieten ipv je zorgen te maken dat de make-up tegen de avond nog mooi zal zitten. Ik ga het ook heel naturel laten doen, geen te rode lippen, eenvoudige oogschaduw, geen te overdreven wimpers, ... je mag er mooi uitzien maar je moet ook nog altijd een beetje jezelf blijven, (hoewel het die dag toch een beetje een verbeterde versie van jezelf mag zijn) ;o)
|
|
lien
4-5-2013
|
24-1-2012 17:24:45
ik ben ook aan het twijfelen, omdat ik zelf mijn ogen helemaal naar mijn zin kan sminken. Maar ik denk dat ik toch een professional inhuur, want ik ben niet zo goed in de foundation en in het wegwerken van oneffenheden. Maar ik kan zeker begrijpen dat je je make up zelf wilt doen !!
|
|
benita
8-9-2012
|
24-1-2012 18:40:11
Hey dames, Ik ga gewoon mijn ogen doen en wat lippenstift/gloss aan brengen, ik draag nooit of zelden foundation gelukkig heb ik dit niet nodig, geen rode vlekjes of oneffenheden. Ik was eerst aan't twijfelen om het door iemand te laten doen, eigenlijk gewoon voor de foto's. Vind het wel altijd mooie foto's als iemand haar laat sminken. Grtjes
|
|
lien
4-5-2013
|
24-1-2012 18:42:16
dan zou ik de mijne ook zelf doen :-)
|
|
tamara
30-3-2012
|
7-2-2012 15:18:17
ik doe de mijne ook zelf draag nooit make up enkel eyeliner en mascara (beiden waterproof!)
|
|
tamara
30-3-2012
|
4-3-2012 15:37:42
kreeg vandaag te horen dat mijn getuige als kado mijn make up en kapsel geeft! maken morgen een afspraak voor de proefmake up. ze vindt dat ik het verdien om me te laten verwennen op mijn trouwdag. dus doe ik het niet zelf...
|
|
benita
8-9-2012
|
4-3-2012 17:03:56
@ Tamara, Leuk dat je getuige je zo gaat verwennen zeg! Geniet ervan! En inderdaad waterproof zal waarschijnlijk geen overbodige luxe zijn
|
|
Isabel
|
10-3-2012 16:24:46
Hallo Benita,
ik ben visagiste aan huis en ben nog vrij op jouw trouwdag. Ik begrijp dat je jouw make-up zelf wil doen, maar weet dat je op zo'n speciale dag je ook eens mag laten verwennen... Met een naturelle basismake-up zal je de ganse dag kunnen stralen zonder jouw eigen uitstraling te verliezen.
Aan jou de keuze!
Stuur me per e-mail jouw contactgegevens zodat ik jou kan contacteren om de mogelijkheden te bespreken.
Groeten, Visagie Isabel 0485 722 995 info@visagie-isabel.be www.visagie-isabel.be
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|