Terug naar overzicht
supermooi !!
Heel mooi filmpje, en jullie zagen er echt prachtig uit!!
Oh Carmen, ik zit hier gewoon te snotteren achter mijn scherm, puur emoties Ik had al genoten van je foto's en nu dus weer. Echt prachtig :-)
Hey proficiat!Je zag dat jullie er echt van genoten hebben.Ben jij van Boom of omstreken? Want als ik goe heb gezien was het gemeentehuis in Reet en kerk in Boom è?Nog veel geluk, liefde en plezier als getrouwd koppel:)
amai, *glimlacht en pinkt een traantje weg*echt prachtig! Ik kan alleen maar dromen dat mijn dag ook zo wordt!Geniet nog maar na van jullie mooie dag!
supermooi !!!!
Heel mooi , proficiat !!!!!!!!
echt leuk ! Zo te zien hebben jullie echt genoten van jullie dag !Veel succes en liefde nog in alle dagen die nog gaan komengrtzisabel
Oh Carmen, mijn gemoed schoot toch ook wel vol hoor. Een heel mooi aandenken. Jullie zagen er zo gelukkig uit!
Ooh mooi! Geniet nog van de wittebroodsweken!
hey amai nog eens een dikke proficiat en het is echt super mooi het filmpje goed idee wil ik miss ook wel doen
Leuke film en super aandenken aan jullie mooiste dag!!groetjes en geniet nog maar heeeeel lang na...!!veel geluk in de toekomst!!
Geweldig mooie en ontroerende filmpje!! Nu kijk ik er nog meer uit naar ons dagje :DGeniet van het getrouwde leven en veel liefde gewenst!Groetjes,Alessia
Hey, Aan dat filmpje gaan jullie nog veel mooie momenten beleven!!Heel veel geluk samen en veel groetjes Ellen
Dit is echt wonder mooi, heel veel geluk samen!!!!
wauw! echt mooi en een leuke herinnering denk ik!
Bedankt iedereen :-) Britt, heb je een pb gestuurd.
Superontroerend filmpje Carmen! Je ziet dat jullie genoten hebben! Prachtig!Groetjes, Tinneke
fantastisch!!! groetjes,Sophie
amai idd is echt een prachtig filmke. was super mooi een vraagje in welk fort ben je u fotos gaan trekken? geniet nog maar goed na meid veel liefs Natje
Heel leuk filmpje!Wij hebben Kurt ook geboekt voor ons huwelijk.Nu ben ik nog meer van hem overtuigd. groetjesxxx