Terug naar overzicht
Hey Jill,Ik zou toch zeker een paar veiligheidspeldjes voorzien in je tasje, je weet maar nooit...Pijnstillers, parfum, deo, lipstick om door de dag bij te werken,....Grtjes
Hey, Ik denk nog aan een enveloppendoos?Huwelijkskaars (tenzij je niet in de kerk trouwt)Voor de rest denk ik dat je alles hebt. Een EHBO tasje neem ik niet mee, maar wel een klein make up tasje, om dus wat make up mee te nemen en mijn identiteitskaart.
En ook zoals Kelly zegt, deo, parfum en pijnstillers, en eventueel ook nog wat pleisters tegen de blaren (hopelijk heb ik deze niet nodig)
Bij mij is dit alles ook al CHECK..
Benita, We trouwen niet voor de kerk, dus hebben we geen huwelijkskaars nodig. Een enveloppendoos wordt voorzien door de zaal zelf. Kelly, Die veiligheidsspelden zijn zeker een goeie tip! Danku!
Hey Jill. Spannend, zo dichtbij nu. Ik denk nog voor last-minute aan menukaartjes, speeches, voorkeursliedjes voor de DJ.Ik veronderstel dat je de ringen al hebt maar gewoon niet op je lijstje hebt gezet :)Have fun and relax - ge zij goe bezig! :)
gij trouwt een dag voor mij!! :)euh... waar ik nog aan denk maar niet verplicht is:- balonnen als je dit leuk vind (heb eenkei goed adresje)- speech als dit nodig is- menukaarten- kado getuigen en ouders (alleen als ge da wilt e :) )waar gaan jullie trouwens op citytrip? wij wilden ook zoiets doen.wanneer vertrekken jullie?groetjes