Terug naar overzicht
Heyhey,Wij voorzien normaal enkel een loper in de kerk :-). Aan huis gaan we zowiezo geen voorzien maar in de kerk voorzien we normaal een witte loper die we zelf gaan bestellen/kopen en die mijn tante (die ook de bloemen doet) dan samen met de koster zal installeren. Moet wel de praktische kant van de zaak (wit = snel vuil :-p) nog eens bekijken, vandaar dat we nog niet 100% zeker zijn :-).Groetjes!Evelien
Hoi Rebecca,Wij gaan ook een rode loper nemen aan huis, de ceremoniemeester ging daar voor zorgen dus wij hoeven ons van niets iets aan te trekken.Ik vond dit ook veel geld, want wij hadden gezegd dat we dit niet wouden. Toen gingen mijn ouders de ceremoniemeester buitenlaten en toen kwamen ze terug en zeiden ze da ze toch de loper hadden besteld :-)Maar als zij dit niet hadden gedaan dan zou ik er zelf voor gezorgd hebben. Op sommige site zie je toch lopers diet niet al te duur zijn. De kwaliteit is misschien niet zo goed, maar het is toch maar voor 1ne keer over te lopen hé..Groetjes
Hey,Wij hebben 2de hands via deze site een rode loper gekocht voor bij mijn ouders aan de deur/oprit. Wij gaan 2 keer bij mijn ouders naar huis: 1 keer smorgens als de bruidegom en de suite mij komt ophalen, en 1 keer tussen de wettelijke en de kerkelijke ceremony om broodjes te eten en bubbels te drinken :-) Ik wou écht wel dé rode loper aan de deur, dit maakt 'den entré' af vind ik. Voor in de kerk zorgt de diaken voor een rode loper. Ook de feestzaal zorgt bij ons voor een rode loper van aan de parking tot waar de receptie plaatsvindt... Ik zal 'rood lopen' die dag :-)grtjsA.
@ Rebecca, aangezien jullie een 7-tal maand na ons pas trouwen, wil ik gerust onze rode loper doorverkopen :-)...Je ziet maar....
pssst zo duur hoeft dat toch allemaal niet te zijn... ik ging net een rode loper halen om voor de winkeldeur te leggen met valentijn.. 1 meter breed kost 3.99€ per meter .. levrancier wil ik je ook gerust doormailen... hopelijk kom je er snel uit...
Hoi Sandra, je mag mij de leverancier ook wel ff doorgeven als je wil. € 3.99 is echt weinig :-)Doe maar via privé-berichtje, alvast bedankt!!!
Sandra wil je mij die leverancier ook even doorsturen? tamaravanryne@hotmail.comOntzettend bedankt!
Sandra, je mag die ook naar mij doormailen aub: kylie.cockerill@gmail.comBedankt!
Naar mij ook aub? Bedankt! kimberleyvandooren@hotmail.com
Ik zou de leverancier ook wel willen :-) Yana_deleeuw@hotmail.col Bedankt!
naar mij mag je hem ook doormailen! sophie.carpentier@hotmail.comThanks!
graag gedaan..san
hopelijk ben ik niemand vergeten het adres door te sturen... laat anders nog maar wat weten...
Ik heb het niet zien binnenkomen precies ... Zou je nog eens willen mailen naar: kylie.cockerill@gmail.com ? bedankt!
Wil je mij ook mail aub, Sandra?stijn.schelstraete@telenet.beThx!