Terug naar overzicht
Wij hadden ook zo een ideetje.wij zagen een voorbeeld op cartarosa en gaan dit laten zien aan onze fotograaf (hij zal onze uitnodigingen verzorgen)Misschien iets zelf proberen in elkaar knutselen en dit laten drukken? Of op cartarosa zelf? Weet wel niet wat de prijzen daar zijn maar dit is alvast de website: www.cartarosa.be Groetjes
Hoikes,op carta rosa vind je idd zo'n voorbeeldje,maar op vistaprint.Be moet je zeker ook eens kijken!Daar staan ook veel van die speciale uitnodigingen op, en die geven veel kortingen op bepaalde kaartjes en op bepaalde momenten. (heb gisteren kaartjes gemaakt voor het avondfeest, en denk zelfs dat ik een filmuitnodiging tegen ben gekomen!)Succes
Hela,Als je wil maak ik een gratis ontwerp voor je. Stuur maar een bericht met je mailadres en ik bekijk wat we voor je kunnen doen...
Bedankt allemaal!
Heyik denk er ook aan om die filmflyer van carta rosa te nemen. Vind het wel heel duur, dus misscjiien dat we het zelf proberen te maken. Zou eens moeten horen wat de prijzen zijn bij een drukker. Heeft iemand het zelf gemaakt? Ervaring? Moeilijk? Goedkoper?Groetjes!