Nu Online
Momenteel zijn er 572 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafels leuk benoemen / Thema

24-1-2012 22:23:45
Hallo,
Wie van jullie heeft er leuke ideeen voor de tafels in de zaal?

Tafels per kleur zetten of met thema?? Hoe de mensen naar hun plaats begeleiden op leuke manier??

We zitten in een zaal. +/- 10 tafels (lange rechte)

Ideetjes steeds welkom !! =D

Groetjes en nog een fijne avond !

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 878

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik24-1-2012 22:37:24

Hey, wij gaan waarschijnlijk werken met kleuren. Als de gasten aankomen bij de feestzaal (tuin) zal iemand van de zaal een kaartje afgeven in de de kleur van hun 'tafel'. Als het tijd is om naar binnen te gaan zal de dj om de beurt een liedje afspelen met die kleur in vermeld bv. Rood van Marco Borsato of Purple Rain van Prince,... Ik weet alleen niet of ik aan tafel zelf ook iets wil zetten in diezelfde kleur vb. bokaal met snoepjes, twijfelgeval!

Groetjes
Alessia

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 8:50:14

Hallo Caroline,

Wij gaan ons tafels naar bekende coureurs noemen,aangezien mijn toekomstige in een wielerploegske zit en er nogal veel mee bezig is en dit zijn hobby is.
Wij geven per persoon een klein koersfietske met daar aan de naam van de tafel.
We laten die dan door de verantwoordelijke van de zaal afroepen.
Aangezien het meeste van ons feest een beetje door mij word gekozen heb ik dit voor mijn toekomstige gedaan zodanig dat hij toch ook een beetje een persoonlijke toets heeft... en is wel leuk voor de reacties.
Alvast veel succes nog!
Grtjs Monica

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik25-1-2012 12:42:55

Allebij super bedankt voor de reactie,

Leuke ideeën

We gaan er nog eens goed over nadenken hoe wij met onze hobby's en intresse's iets origineels kunnen bedenken

Van de fietskes is ook leuk gevonden !

Groetjes,

Caroline

An
9-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 18:49:39

Wij werken met verschillende soorten bloemen. Elk koppel krijgt de bloem van zijn/haar tafel en dan wordt door iemand van de zaal een bloem afgeroepen en de mensen met die bloem mogen naar hun tafel gaan. Wij zitten op een eerste verdieping dus het is niet de bedoeling dat iedereen tegelijkertijd naar binnen stormt.

Op elke tafel staat dan een vaas (ipv kandelaars, want daar heb ik een hekel aan) waar de bloemen in kunnen en op het einde van de avond mag elk koppel een bloem meenemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...