Terug naar overzicht
Wij zijn momenteel volop bezig met de familie persoonlijk te gaan uitnodigen. Nog 6 nonkels en tantes te gaan. Daarna worden de rest van de uitnodigingen op de post gedaan (sommige moeten ook nog in buitenland geraken op tijd)Deze vrijdag gaan we onze huwelijkskaars en bedankjes bestellen in de winkel waar we onze uitnodigingen zijn gaan halen.De menu moet nog samengesteld worden. Daarvoor hadden we tijd tot enkele weken voor de trouw, maar gaan we doen zodra we rond zijn met uitnodigen.1ste pas van mijn kleed moet nog gebeuren. En het kostuum van mijn vriend moet nog worden gekozen. Bruidslingerie heb ik ook nog niet maar gaan we halen in winkel trouwkleed dus bij eerste pasMisboekje is zo goed als helemaal goedgekeurd. Dit moeten we ook nog afdrukken en inbinden.Mijn vriend moet mijn bruidsboeket nog bestellen.Moeten nog een gedetailleerde dagindeling maken.Fotolocaties zoeken (buitenlocaties hebben we al enkele mooie, binnenlocaties op het moment enkele zeer voor de hand liggende als je uit onze regio komt)Proef make-up en kapsel.Gastenboek nog beetje verder uitwerken (onze kaartjes zijn ontworpen maar nog tekstje voor bij op tafel te zetten met uitleg wordt nog gezocht).Bedankjes ouders en getuigen zijn ook nog niet in orde. Dus er moet nog steeds veel gedaan worden.Groetjes,Silke
En nog iets belangrijk vergeten:Moeten onze trouwringen nog gaan kiezen. Hierbij wachten we tot de trouwbeurs bij de plaatselijke juwelier (februari), dan hadden ze meer keus en was ook nog tijd genoeg zeiden ze.
Jaja, we zitten op schema,Hier al gedaan: kledij bruid en bruidegom en bruidskindjes (enkel nog schoenen voor de jongens en een legging voor ons meisje); feestzaal; fotograaf en videograaf; save-the-date gemaakt en verstuurd; uitnodigingen gemaakt (worden rond valentijn rondgedragen of verstuurd); bedankingen besteld; voorlopige gastenlijst; vervoer; gastenboek; lingerie; voorlopige dagindeling (enkel nog de uren checken op haalbaarheid); verlof aangevraagd; gemeentehuis (afspraak op 7 februari om te tekenen voor de aanvraag en opgave van de getuigen en zo); verlof aangevraagd; overnachting verre gasten; ceremoniemeester; budgetplan (wordt steeds weer bijgewerkt); getuigen zij gevraagd; juwelen.Nog te doen:ceremonie (huis van de mens, ben daar nu volop mee bezig); uitnodigingen versturen; draaiboek maken voor ceremoniemeester, chauffeur, onszelf, fotograaf, videograaf; receptie bespreken; bruidsboeket; speech; ballonnen bestellen; bedankjes voor de kindjes (gepersonaliseerde bellenblazers www.partygifts.nl); manicuren en make-up; enveloppendoos (ga ik waarschijnlijk zelf maken); trouwringen (keuze is gemaakt, enkel nog gaan bestellen); lijstje beginnen aanleggen wat ik zeker niet mag vergeten mee te doen de dag van de trouw...En we tellen af!(ben al bijna anderhalf jaar bezig met de planning van 1 dag, hoe doen die mensen dat die op 1 jaar tijd pakweg pukkelpop moeten organiseren)Groetjes,Cindy
whaaw, spannend allemaal... bij mij zijn het nog maar 16dagen, en de spanning stijgt... nog zoveel te doen, steeds wisselende plannen, proficiat aan zij die alles op tijd klaar hebben...
Hey sandra, Amai super spannend van jou 16 dagen! Het zal daar vlug zijn! En alles zal wel inorde geraken! Geniet nog van jullie laatste voorbereidingen! En geniet vooral van jullie W-day!groetjes!
100!!!
Morgen 99 :) hier nog:uitnodigingen uitdelenkostuum bruidegomlingerievrijgezellenhuwelijkskaarspas jurkproef make up en haarmisboekjes laten goedkeurenvervoerbusje voor familiegesprek buffet (april)gesprek dj (april)en da is het ...voor de rest is alles in orde denk ik .pfff het gaat zeer snel vooruit nu! krijg echt wel de weddingstress!
de dag zal er snel zijn en nog zoveel te doenringen bruidsboeketlingeriekostuum bruidegomschoenenjuwelenuitnodigingen versturenlocatie fotoreportage bedankjescadeau voor tante en nonkel die ook op mei zijn getrouwdproef make-up en kapselen nog wat dingen
Een keer dat het nog maar 2 cijfers zijn gaat het supervlug vooruit!