Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste dag met 3 cijfers!

25-1-2012 7:37:33
Hey,

Bruidjes van 5 mei vandaag nog precies 100 dagen op de teller! Het begint nu wel stilletjes aan te korten!
De voorberreidingen gaan goed voorruit vanaf nu!
Gisteren heb ik nog 52 uitnodigingen volledig afgewerkt, nog iets van 50 te gaan en dan heb ik er 212 gemaakt!
Sturen jullie deze ook al op eind volgende maand?
Ik moet nog:
- Menukaarten maken
- Volgende week naar de pastoor, en hopelijk keurt hij ons misboekje goed ( dan moet ik er daarvan nog iets van 100 maken)
-We moeten nog muziek kiezen voor in de mis.
-Huwelijkskaars is nog niet klaar
-Mijn jurk is nog niet binnen in de winkel
-tafelschikking maken
-Uitnodigingen maken voor de schieting ( heeft iemand een leuk tekstje daarvoor?)
-Namen doorgeven wie we allemaal meewillen op de vrijgezellen avond
-proefkapsel gaan doen
- snoepjes bestellen voor de kindjes aan de kerk
- bedankjes voor 3 personen ( die voor de ouders hebben we al)
-Volledige dagindeling doormailen naar ons vervoer...
-Naamkaartjes maken voor de eretafel
-schoenen kopen voor de bruidskindjes
-Foto's voor op de tafels afdrukken + lamineren
- lingerie moet nog gekocht worden
Ik heb al:
- zaal ligt vast
-Jurk gekozen
-Kledij bruidskindjes
-Kostuum bruidegom
-kostuums suite
-proefafdruk van ons misboekje
-Heel deel van de uitnodigingen
-ceremoniemeester
-fotograaf
-cameraman
-gastenboek
-kaars besteld
- afspraak bij manicure
-Sminckster voor de grote dag
-afspraak bij de kapster voor de grote dag
-juwelen ( enkel nog armband)
-kousenband
- Ringen zijn besteld ( eind maand begin april afhalen)
-flitspaal is besteld

Ik denk dat ik niets vergeten ben...
Hoever staan jullie?

groetjes!
Nog veel succes iedereen met de voorbereidingen!

Ellen

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 528

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 8:20:11

Wij zijn momenteel volop bezig met de familie persoonlijk te gaan uitnodigen. Nog 6 nonkels en tantes te gaan. Daarna worden de rest van de uitnodigingen op de post gedaan (sommige moeten ook nog in buitenland geraken op tijd)

Deze vrijdag gaan we onze huwelijkskaars en bedankjes bestellen in de winkel waar we onze uitnodigingen zijn gaan halen.

De menu moet nog samengesteld worden. Daarvoor hadden we tijd tot enkele weken voor de trouw, maar gaan we doen zodra we rond zijn met uitnodigen.

1ste pas van mijn kleed moet nog gebeuren. En het kostuum van mijn vriend moet nog worden gekozen. Bruidslingerie heb ik ook nog niet maar gaan we halen in winkel trouwkleed dus bij eerste pas

Misboekje is zo goed als helemaal goedgekeurd. Dit moeten we ook nog afdrukken en inbinden.

Mijn vriend moet mijn bruidsboeket nog bestellen.

Moeten nog een gedetailleerde dagindeling maken.

Fotolocaties zoeken (buitenlocaties hebben we al enkele mooie, binnenlocaties op het moment enkele zeer voor de hand liggende als je uit onze regio komt)

Proef make-up en kapsel.

Gastenboek nog beetje verder uitwerken (onze kaartjes zijn ontworpen maar nog tekstje voor bij op tafel te zetten met uitleg wordt nog gezocht).

Bedankjes ouders en getuigen zijn ook nog niet in orde.
Dus er moet nog steeds veel gedaan worden.

Groetjes,

Silke

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 8:24:49

En nog iets belangrijk vergeten:

Moeten onze trouwringen nog gaan kiezen. Hierbij wachten we tot de trouwbeurs bij de plaatselijke juwelier (februari), dan hadden ze meer keus en was ook nog tijd genoeg zeiden ze.

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 10:08:03

Jaja, we zitten op schema,

Hier al gedaan:
kledij bruid en bruidegom en bruidskindjes (enkel nog schoenen voor de jongens en een legging voor ons meisje); feestzaal; fotograaf en videograaf; save-the-date gemaakt en verstuurd; uitnodigingen gemaakt (worden rond valentijn rondgedragen of verstuurd); bedankingen besteld; voorlopige gastenlijst; vervoer; gastenboek; lingerie; voorlopige dagindeling (enkel nog de uren checken op haalbaarheid); verlof aangevraagd; gemeentehuis (afspraak op 7 februari om te tekenen voor de aanvraag en opgave van de getuigen en zo); verlof aangevraagd; overnachting verre gasten; ceremoniemeester; budgetplan (wordt steeds weer bijgewerkt); getuigen zij gevraagd; juwelen.

Nog te doen:
ceremonie (huis van de mens, ben daar nu volop mee bezig); uitnodigingen versturen; draaiboek maken voor ceremoniemeester, chauffeur, onszelf, fotograaf, videograaf; receptie bespreken; bruidsboeket; speech; ballonnen bestellen; bedankjes voor de kindjes (gepersonaliseerde bellenblazers www.partygifts.nl); manicuren en make-up; enveloppendoos (ga ik waarschijnlijk zelf maken); trouwringen (keuze is gemaakt, enkel nog gaan bestellen); lijstje beginnen aanleggen wat ik zeker niet mag vergeten mee te doen de dag van de trouw...

En we tellen af!

(ben al bijna anderhalf jaar bezig met de planning van 1 dag, hoe doen die mensen dat die op 1 jaar tijd pakweg pukkelpop moeten organiseren)

Groetjes,

Cindy

sandra
11-2-2012
 Meld misbruik25-1-2012 12:03:37

whaaw, spannend allemaal...
bij mij zijn het nog maar 16dagen,
en de spanning stijgt... nog zoveel te doen,
steeds wisselende plannen,
proficiat aan zij die alles op tijd klaar hebben...

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 12:31:47

Hey sandra,

Amai super spannend van jou 16 dagen! Het zal daar vlug zijn! En alles zal wel inorde geraken! Geniet nog van jullie laatste voorbereidingen!
En geniet vooral van jullie W-day!

groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 15:00:11

100!!!

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 16:51:58

Morgen 99 :)

hier nog:

uitnodigingen uitdelen
kostuum bruidegom
lingerie
vrijgezellen
huwelijkskaars
pas jurk
proef make up en haar
misboekjes laten goedkeuren
vervoerbusje voor familie
gesprek buffet (april)
gesprek dj (april)
en da is het ...

voor de rest is alles in orde denk ik .
pfff het gaat zeer snel vooruit nu! krijg echt wel de weddingstress!

Leen
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 19:55:42

de dag zal er snel zijn
en nog zoveel te doen

ringen
bruidsboeket
lingerie
kostuum bruidegom
schoenen
juwelen
uitnodigingen versturen
locatie fotoreportage
bedankjes
cadeau voor tante en nonkel die ook op mei zijn getrouwd
proef make-up en kapsel
en nog wat dingen

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik25-1-2012 20:20:00

Een keer dat het nog maar 2 cijfers zijn gaat het supervlug vooruit!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...