Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in Italie

25-1-2012 9:23:27
Het is beslist.Wij willen trouwen in Italie.Nu ben ik op een evenementenbureau gevallen,nml,tiamoweddings.com.
Zijn er hier mensen die hun trouw door hen laten organiseren hebben?Graag had ik meer referenties gehad.

Groetjes,

kathleen
24-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 935

Redactie

Meld misbruik25-1-2012 21:42:38

Neem eens contact op met Perché Ti Amo http://www.wijtrouwen.com/PercheTiAmo/

Kirsten is een Belgische die nu in Italië woont en daar huwelijken organiseert.

wendy
4-7-2014
 Meld misbruik2-2-2012 12:45:08

Wij hebben nu net prijs gevraagd via deze organitatie.
Al iemand ervaring mee?
Of via een andere organitatie?

sylvia
28-8-2017
 Meld misbruik2-2-2012 22:13:40

wij zijn getrouwd via tiamoweddings en zijn zeer te spreken, zijn dan ook zeker aan te raden, hun wonen ook in italie.
ze doen heel veel extras en wij hebben een zeer mooie dag gehad.

groet sylvia

wendy
4-7-2014
 Meld misbruik3-2-2012 6:49:32

Hebben net prijs gekregen, voor de dag zelf, ons verblijf, onze tickets,onze accomodatie en eten voor 20 personen zijn we ongeveer 11000euro kwijt. Voor het eten 110 euro per persoon, drinken bij het eten 65 euro en dit alleen bij het diner en niet tijdens verplaatsing.
vind dat toch iets teveel.
Niemand een ander vooorstel, bijvoorbeeld in een ander land, spanje, ... waar het ook warm is?

groetjes

sylvia
28-8-2017
 Meld misbruik3-2-2012 12:46:23

denk dat je verkeerd hebt gekeken, wij kregen een voorstel van € 110,- per persoon en die € 65,- was voor een ander restaurant dat geven ze ook aan dat je ook goedkoper kan eten en dat hebben wij wel gedaan in die € 110,- zat drinken bij.
wij waren niet zoveel kwijt omdat we alles een beetje aangepast hadden.
je kunt alles veranderen vraag het hun gewoon wij hebben er veel aan gehad ze helpen je overal mee. dit is maar een offerte wij dachten ook jeetje wat veel maar uiteindelijk was het minder.

ik hoop dat je er uitkomt.

Mascha
3-8-2013
 Meld misbruik21-2-2012 22:23:14

Wij hebben ook besloten te gaan trouwen in Italie en het bureau Tiamoweddings ingeschakeld. Iemand ervaring met deze organisatie. Tot nu toe vind ik ze erg vlot en vriendelijk. Geven ze veel tips en leuke reacties. Hopelijk 3 augustus 2013 dus ook een mooie dag..... :-)

Lottie
18-5-2012
 Meld misbruik9-6-2012 8:48:16

Dag bruidjes,

Je kunt gerust met een wedding planner daar ter plekke werken en het maakt de dingen zeker vlotter en eenvoudiger. Wij hebben er echter voor gekozen om alles zelf te regelen (omdat ik dat nu eenmaal graag doe) en we zijn ook super vlot getrouwd vorige maand. Wij zijn wel een 4tal keer naar Italië geweest voor het zoeken van de locatie, vastleggen van de locatie en het voorbereiden (kapster, bloemist, activiteiten). Wij waren met 75 mensen voor 4 dagen.

We hebben op voorhand wel even ook contact gehad met Perché ti amo. Dit bureau wordt gerund door een zeer fijne dame.

Veel succes,
Charlotte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...