Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

in paniek geraken!

25-1-2012 14:03:26
Dag iedereen,

Ik wil hier eventjes "ventileren".
Begin juni trouwen we en ik vind dat het er ineens zo vlug gaat zijn en we moeten nog zoveel doen!
(kostuum, uitnodigingen kiezen, kledij bruidskindjes, misboekje maken, juwelen en schoenen kopen, ....)

Dus ik ben een beetje in paniek aan het geraken.
We hebben 2 kindjes dus het is niet zo evident om er 100% mee bezig te zijn.
Maar nu begin ik echt schrik te krijgen dat we niet alles op tijd gaan hebben/klaar is.

Ik geraak zo precies niet in gang.....en twijfel over veel zaken: eigen uitnodigingen of bestaande? welke teksten en liedjes voor de mis?......

Hoe ver staan de "begin juni-bruiden"?

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 661

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 14:37:17

Ilse, ik moet ook nog veel doen hoor.... en schuif het ook steeds voor me uit... Komt wel in orde! We moeten ons er gewoon eens aan zetten hè! En inderdaad met de kindjes t is niet altijd evident, er komt altijd wel iets tussen... Maar uiteindelijk, zal het ook voor ons een prachtige dag worden. Alles komt goed, panikeren helpt je niet vooruit ;o)

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik25-1-2012 15:46:43

wij trouwen eind juli en ons to-do-lijstje is ook nog eindeloos lang hoor ;-)

uitnodigingen hebben we ook nog ni laat staan dat ze verstuurd zijn
kostuum voor mene toekomstige moeten we ook nog voorzien
kleertjes voor ons kindje ook nog (maar is pas ergens op t einde die groen me de dag ;-) )
onze viering moet ook nog helemaal in elkaar gestoken worden
....

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:47:37

Hey,

als je je drukt maakt gaat het alleen nog maar moeizamer!
Probeer van alles wat te genieten!

Maak 1 grote to do lijst op, maar zet er ook heel kleine puntjes op, zoals bv mailtje naar de zaal, of drukker ofzo sturen.

Je creeert zo een lange lijst, maar er worden snel dingen weggestreept, want een mailtje is snel gestuurd, telkens je iets weg streept werkt het motiverend!

En als je echt panikeert en vreest da je tijd tekort gaat komen, zou ik mss kiezen voor bestaande uitnodinging.
Want ze zelf nog helemaal in elkaar steken en afdrukken.
Je zal ook wel wat werk hebben met de enveloppe te schrijven.
(vraag die zo snel mogelijk mee, kan je alle avonden er enkele doen bv)

En durf hulp vragen!

Maar uiteindelijk komt alles wel goed hoor!

xxx

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik25-1-2012 18:57:46

Wij trouwen ook 2 juni.
Wat moeten we nog doen:
- Kostuum voor mijn vriend: gaan we in maart voor kijken
-Trouwringen, gaan we eind februari voor zien bij FDO
- Sieraden, nu zaterdag
- Versiering voor de tafels in de feestzaal, ik weet al wat het wordt, moet het alleen nog bestellen, doe ik binnenkort een keer.
- De bedankjes, weet ook al wat het wordt, maar moet nog alles ervoor kopen en in elkaar flansen :)
- We gaan een buffet doen, maar precies hoe of wat moeten we nog even doornemen met de feestzaal.
- Ben nu bezig met zelf naamkaartjes te maken voor op de tafels te plaatsen
- Een overzicht maken om bij de ingang te zetten van de feestzaal, zodat iedereen weet waar die moet zitten zonder eerst alle tafels langs te gaan.

Dat is het denk ik wel z' on beetje.

We trouwen enkel voor de wet, dus misboekje is niet nodig.
Wat hebben we al gedaan:
- Feestzaal
-Trouwkleed
- Schoenen
- Kapster/visagiste aan huis
- Fotograaf
- Uitnodigingen
- Hotel geboekt
- Ehmm nog iets vergeten?

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik25-1-2012 19:19:38

Wij trouwen binnen 30 dagen, en ik heb nog tonnen te doen! Wij zijn zo gek geweest om eind november een datum vast te leggen eind februari, dus we hadden maar 3 maanden om alles te regelen en daar zaten dan nog de feestdagen tussen.

Zo weinig tijd om alles te regelen lijkt misschien stresserend, maar is voor ons eigenlijk een zegen. We hebben een lijst waarop we afvinken wat er afgewerkt is, zodat we niets vergeten, en door de korte tijdspanne hebben we gewoon geen tijd om te twijfelen. Wij zijn als het ware verplicht om ons eerste gedacht en ons gevoel te volgen Ik ben zeker dat wij een geweldige dag gaan hebben.

We zijn wel blij dat we hulp krijgen van de mensen rondom ons (mijn mama bij het zoeken naar een zaal, bij het vullen van de bedankjes en bij nog honderd andere kleine boodschappen en dingen, mijn broer bij het ontwerp van de uitnodiging, mijn papa voor de enveloppendoos, mijn schoonmama doet nu de strijk enz. ). Wees dus niet te beroerd om hulp te vragen, al was het maar om even op de kinderen te passen of de strijk te doen!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik25-1-2012 20:50:11

wij hebben een zaal waar heel veel gedaan wordt, je moet het natuurlijk ook vragen ;-)

zo mogen wij onze viering daar doen en zij zetten hiervoor alles klaar, dit bespaard ons heel veel tijd, werk en kopzorgen. ook zorgen zij voor decoratie: bloemekes en kaarsen wer al iets van t lijstje geschrabt :-) bovendien zorgen ze ook voor het afroepen van de gasten husaké nog iets dat we kunnen verwijderen van ons lijstje
voor t eten wordt er die dag ook gezorgd ;-)

mijn kleed heb ik in pakket gekocht maw verstellingen, schoenen, sierraden,...

Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik3-2-2012 10:47:06

Chill Ilse, zoalng je al een zaal en een kleed hebt zit je nog op schema. Half maart moet je wel ferm in gang schieten volgens mijn huwelijksplanning en ik trouw ook begin juni! By the way, samen vinden we wel een leuk idee voor je uitnodigingen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...