Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn W-Day quote in Flair!

25-1-2012 17:37:08
Hello dames (en heren!),

Net bladerde ik door Flair en zag ik op p 7 mijn W-Day quote staan :-).
Op de facebookpagina van Flair kwam de vraag waarom 2012 hét jaar zou worden en daar had ik op gereageerd...
En voilà...uitgekozen en nu te lezen in Flair.

*smile*

Zo iets klein, maar maakt men dag helemaal goed! :-)

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 968

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:45:22

oooh suuuuperleuk :D:D:D

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:47:12

Super!!

Ik stond een paar maand geleden ook eens in de flair met mijn antwoord op de vraag "wat was jouw openingsdans" via de facebookpagina van Flair ;-). Niet dat we er al 1tje hebben, maar mijn antwoord was blijkbaar toch origineel genoeg om te verschijnen ;-).

Tof hé!

Groetjes,

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:57:43

Thx ladies :-)
Hihi...nice one Evelien ;-)!! Ge hebt indruk gemaakt!! En ga je die openingsdans dan uiteindelijk nemen?? Welke was het? :-)
Ja, leuk om lezen...:-)!

groetjes!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik25-1-2012 17:57:44

Ik heb het gelezen! Ik zag W-day, 7/9 en Sandra en dacht... Zou het???
Ja dus, keileuk!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 18:02:33

Die ligt nog altijd niet vast :-p. Ik heb een sterke voorkeur voor "Amazed" van Lonestar of "A moment like this" van Leona Lewis maar het ventje weet het nog niet ;-).

Mijn originele antwoord was "wij trouwen in 2012 en hebben nog geen flauw idee dus de antwoorden op deze vraag zijn echt wel superinteressant! Thx Flair!" ;-).

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 18:11:39

Ja, Lindsy ;-) goed gedacht! :-)!

A moment like this is héééél mooi ja...
Bij mij wringt het ventje ook tegen...hij wil vooral geen liedje dat langer dan 4 min duurt :-) maar bon...'Angel by my side' van Do maakt tot nu toe de meeste kans bij ons.

Jaja, goeike...maar zo doe je wel ideetjes op :-)! Ik lees ook altijd de topics hier over openingsdansen en telkens duiken er toch "nieuwe" op :-)!

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 18:15:19

Ja inderdaad, ik kijk hier ook altijd mee ;-).

"Angel by my side" van Do is inderdaad ook heel mooi! Wij gaan dit normaal in onze huwelijksmis gebruilen ;-).

Het "probleem" bij ons is dat het ventje een tegelplakker wil terwijl ik een slow wil met wat ritme in... ;-).

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 18:52:38

Ewel, ben toch beetje bang van te veel ritme :-) want hoe doen we dat met ons kleed??
Ofwel moet ik het dan al 'opspelden'?
Wil er niet over vallen :-)

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 19:32:08

Het blijft wel een slow, dus zo snel gaan we ook weer niet dansen ;-). En ja, ik dacht het eventueel dan al op te spelden, al heb ik niet echt een "princessenjurk" dus misschien lukt het zo ook wel... Zullen we nog eens moeten bekijken ;-). Heb een vriendin die trouwen met haar trouwkleed de vogeltjesdans enz gedaan heeft als openingsdans terwijl ze een sleep had van 3-4m en dat ging ook :-p. Al hing die toen wel gordijn-style over haar arm ;-).

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 21:38:58

Misschien moet ik tijdens mijn eerste pas de vogeltjesdans eens doen dan? :-)
Dan weet ik misschien meteen of dat zou lukken...en dan lukt ne slow ook é ;-)! hihi!!!

Mja, ik heb toch nog wel wat sleep hangen...dus mss toch opspelden :-)!

Oh, die eerste pas...kijk er zo naar uit!! :-)

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...