Terug naar overzicht
oooh suuuuperleuk :D:D:D
Super!!Ik stond een paar maand geleden ook eens in de flair met mijn antwoord op de vraag "wat was jouw openingsdans" via de facebookpagina van Flair ;-). Niet dat we er al 1tje hebben, maar mijn antwoord was blijkbaar toch origineel genoeg om te verschijnen ;-).Tof hé!Groetjes,Evelien
Thx ladies :-)Hihi...nice one Evelien ;-)!! Ge hebt indruk gemaakt!! En ga je die openingsdans dan uiteindelijk nemen?? Welke was het? :-)Ja, leuk om lezen...:-)!groetjes!
Ik heb het gelezen! Ik zag W-day, 7/9 en Sandra en dacht... Zou het???Ja dus, keileuk!
Die ligt nog altijd niet vast :-p. Ik heb een sterke voorkeur voor "Amazed" van Lonestar of "A moment like this" van Leona Lewis maar het ventje weet het nog niet ;-).Mijn originele antwoord was "wij trouwen in 2012 en hebben nog geen flauw idee dus de antwoorden op deze vraag zijn echt wel superinteressant! Thx Flair!" ;-).Groetjes!Evelien
Ja, Lindsy ;-) goed gedacht! :-)! A moment like this is héééél mooi ja...Bij mij wringt het ventje ook tegen...hij wil vooral geen liedje dat langer dan 4 min duurt :-) maar bon...'Angel by my side' van Do maakt tot nu toe de meeste kans bij ons.Jaja, goeike...maar zo doe je wel ideetjes op :-)! Ik lees ook altijd de topics hier over openingsdansen en telkens duiken er toch "nieuwe" op :-)!groetjes!
Ja inderdaad, ik kijk hier ook altijd mee ;-)."Angel by my side" van Do is inderdaad ook heel mooi! Wij gaan dit normaal in onze huwelijksmis gebruilen ;-).Het "probleem" bij ons is dat het ventje een tegelplakker wil terwijl ik een slow wil met wat ritme in... ;-).Groetjes!Evelien
Ewel, ben toch beetje bang van te veel ritme :-) want hoe doen we dat met ons kleed??Ofwel moet ik het dan al 'opspelden'?Wil er niet over vallen :-)groetjes!
Het blijft wel een slow, dus zo snel gaan we ook weer niet dansen ;-). En ja, ik dacht het eventueel dan al op te spelden, al heb ik niet echt een "princessenjurk" dus misschien lukt het zo ook wel... Zullen we nog eens moeten bekijken ;-). Heb een vriendin die trouwen met haar trouwkleed de vogeltjesdans enz gedaan heeft als openingsdans terwijl ze een sleep had van 3-4m en dat ging ook :-p. Al hing die toen wel gordijn-style over haar arm ;-).Groetjes!Evelien
Misschien moet ik tijdens mijn eerste pas de vogeltjesdans eens doen dan? :-)Dan weet ik misschien meteen of dat zou lukken...en dan lukt ne slow ook é ;-)! hihi!!!Mja, ik heb toch nog wel wat sleep hangen...dus mss toch opspelden :-)!Oh, die eerste pas...kijk er zo naar uit!! :-)groetjes!