Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoentjes inlopen

25-1-2012 21:52:07
Hoi iedereen,
heb sandaaltjes gekocht via Brandos.be zoals sommige geleze zulle hebbe..
Maar nu was mijn vraag,
hoe kan je deze het beste inlope?
Ben et ook nie echt gewend sandaaltjes in te lope en vind ze redelijk goe zitte.. ma heb beetje schrik voor men kleine teen Klinkt mss stom ma die zit zo juist voor een bandje en heb schrik dat ik daar last van ga hebbe..
Zit er nu al me sokjes in om het iets losser te make, ma tips zijn altijd welkom!

Groetjes

Sarah
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 555

tima
8-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 22:53:41

volgens t'internet is de ultieme tip aan doen terwijl je strijkt of het zo is weet ik niet miss wel uitgevonden van een man hihi

An
9-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 7:28:04

Ik loop mijn schoenen om de 14 dagen in omdat mijn verloofde in shiften werkt (een week vroege en een week late) en dan ziet hij de schoenen niet. In de winkel hebben ze gezegd dat je ze best draagt om te strijken, zoals tima zegt, of de was opplooien of om gewoon in huis rond te lopen. Bedoeling is dan wel dat je opbouwt. Elke dag een beetje langer de sandaaltjes dragen.

Veel plezier en hopelijk zonder pijnlijke voeten!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik26-1-2012 8:02:07

Hallo,

Zoals de meeste hierboven zeggen kan je dit het makkelijkste doen tijdens het strijken. Misschien in het begin een plakkertje rond je kleine teen doen zodat je toch geen blaren ofzo gaat krijgen.

Er bestaat ook een mousse om in je schoenen te spuiten zodat deze zich perfect naar jouw voeten zetten, maar ik weet niet of dit ook werk met sandaaltjes?

Ik heb de vooral gedragen tijdens het strijken, ook gewoon om tv te kijken (weet niet of dit geholpen heeft). Ik heb ook geregeld trappen gedaan. Kortom, voor de huiselijke taken was dit ideaal.... (Soms wel een grappig zicht als je met mooie schoentjes onder je pyjama rondloopt )

Groetjes
Annelies

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik26-1-2012 8:09:21

Mijn collega heeft de hare hier gewoon op 't werk ingelopen. Er ligt overal tapijt en we doen vooral zittend werk (computer) maar moeten natuurlijk af en toe ene koffietje halen of een fax sturen ;-)

Katrien
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 8:39:54

En in schoenwinkels raden ze vaak aan om het inlopen te doen met panty's!

Groetjes, Katrien

Hunnybee
6-4-2012
 Meld misbruik26-1-2012 8:50:03

Leuke tips.. ik mag er ook aan beginnen... met een hiel van 11cm... haha

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik26-1-2012 9:49:03

Hier hetzelfde :) Leuke tips!

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik26-1-2012 13:18:00

Mij hebben ze aangeraden van ze in te lopen met vochtige sokken... En omdat mijn ventje heel vaak thuis is, heb ik dat dan ook op't werk gedaan...

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 14:17:05

op het werk ! hihi kzie het al voor me , ik met me bruidschoentjes door de trein lopen de reizigers zouden nog al kijken denk ik .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...