Terug naar overzicht
Hey Ann,Wij zijn daar ook gaan horen.Moet zeggen dat ze daar weten wat verkopen is. Die persoon heeft ons toen vanalles laten proeven en liet blijken dat zijn zaal zeer snel weg zou zijn indien we niet meteen beslisten.Ik was eerst volledig verkocht, toch zijn we nog naar andere zalen gaan kijken en hebben toen wel beseft dat het vooral een goed verkooppraatje was bij de kaasboerin. Wij hebben uiteindelijk elders geboekt. Wij vonden het uiteindelijk zelfs nog vrij duur uitvallen. Zeker de drankenforfait van Euro 37,50 pp vonden wij er compleet over. Het is zeker de moeite om nog eens verder te kijken, maar ik denk dat je feest zeker wel af zal zijn als je het daar zou doen.
wij zijn daar ooit gewoon voor een etentje geweest (met limo) en hebben daar ons mini - trouwfeest met limo en 18 man, ik zal je wat laten weten nadien..maar ons vertrouwen is groot,dat zijn mensen die duidelijk niet aan hun proefstuk bezig zijn..groetjes san
Hallo,Mijn tantes hebben hun trouwfeest daar een paar jaar geleden gedaan en het was echt wel in orde...Vorige zomer werd mijn tante 50 en heeft ze daar terug een feestje gedaan en weer was dit in orde...Geen idee van prijzen, kan enkel zeggen dat het lekker eten was en dat alles was zoals zij zich hadden voorgesteld...Groetjes,Nathalie