Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

25-1-2012 23:10:47
hoi ,
paar vraagjes want hoe zit het nu allemaal precies wat is done & not done
*datum vastleggen (heb ik zelf gedaan want 1 werk 1op2 weekends) 4/08 ist zover
*mensen uitnodigen ? ikzelf nu al vragen om de datum vrij te houden mits het in aug. is ? of moet mijn zus dit doen ? wie kiest de uitgenodigden geef ik een lijst wie ik er bij wil of moet mijn zus dit zelf regelen
*aan die gene die al hun vrijgezellen feestje hebben meegemaakt hoe zat het met jullie vervoer naar de locatie?
*is het ok om aan 1 van mijn vriendinnen te vragen om zus wat bij te sturen ? of is dit totaal controlfreak achtig? mijn zusje is 20 en leeft zo nog wat in de wolken kdenk dat dot de 1st keer ooit is dat ze iets organiseerd
ik weet het ZEN ............ i just like control

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 950

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 23:20:42

Heyhey,

Normaal is het de bedoeling dat jouw getuige dit volledig zelf plant en jij van niets weet, behalve de datum :-).

Hier zijn we (en vooral ik :-p) niet echt te vinden voor de "typische" vrijgezellenavond dus wij gaan het waarschijnlijk volledig zelf plannen en onze vrienden uitnodigen :-). Als je schrik hebt dat het te erg gaat zijn, zou ik zeker bijsturen hoor! :-)

Groetjes!

Evelien

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik25-1-2012 23:27:02

wij plannen het ook volledig zelf . we hadden al enkele verhalen gehoord van onze vrienden van hoe zij vonden dat het moest gaan en dat was echt niet wat we wilden dus nu plannen we gewoon alles zelf, we doen het zelfs samen omdat we toch vinden dat we nu al geen vrijgezel meer zijn daar we al samenwonen. dus voor ons lekker gezellig een feestje met iedereen samen

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik25-1-2012 23:51:57

Mijn beste vriendin en mijn zus organiseren het voor mij. Ik moet wel een aantal datums doorgeven wanneer ik kan en niet kan en ze hebben wel al eens gevraagd aan mij wie ik er zo ongeveer bij zou willen. Verder heb ik wel gezegd welke dingen ik totaaaal niet wil en daar gaan ze dan ook rekening mee houden. De rest laat ik over aan hen. Alle aanwezigen zullen geld in een potje leggen om de avond mee te betalen dus ik moet me echt van niets aantrekken dan :)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik25-1-2012 23:58:48

nu kheb haar wel al gezegd geen stripper of kben weg (laaste keer dak een stripper zag mocht ik naar tspoed gezwel op appendix gesprongen bad memories dus + geen andere vent moet zijn reet in mijn gezicht duwen dank u wel) en ik wil verkleed zijn maar sexy geen baby in een pamper toestanden kwil me toch nog wt aantrekkelijk voelen die dag anders sta ik voor alles open ;)

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik26-1-2012 6:53:18

ik heb gewoon mijn wensen gezegd aan mijn schoonzusje.
Ook werd me gevraagd wie ik er allemaal bij wou hebben.
ze regelde verder alles en een vriend regelde het voor mijn ventje.
Ook kwa vervoer en geldzaken regelden ze echt alles.
Ik was er toch ook niet 100% gerust in.Maar uiteindelijk viel alles heel goed mee.
Er werd me gezegd ,we gaan niks doen wat we zelf niet zouden willen doen.

Ik vond het wel belangrijk dat de vrijgezellen van mijn ventje op een andere plaats starte dan die van mij.Op de laatste locatie waren we dan met zijn allen gewoon samen.

Het zelf niet in handen hebben van alles is best lastig.Maar voor 1 keer moet dat kunnen, anders is het ook geen echte vrijgezellen avond.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 7:36:38

Hey,

Mijn vrijgezellen word geregeld door mijn 2 schoonzussen ( van 1 van de 2 heb ik ook helpen organiseren) en mijn beste vriendin. de vrijgezellen van mijn ventje word geregeld door mijn broer en mijn schoonbroer.
We houden nu al ons hart vast haha! We zijn zelf niet mild geweest voor hen, hadden we het toen geweten...
Ik kijk er wel naar uit, wat ze zullen voorbereid hebben...
Het moeilijkste is mensen uitnodigen ( we moeten zelf alle namen opschrijven wie we willen meenemen) Maar we hebben nog al een grote vriendenkring en ik wil niemand uitsluiten, maar er moet natuurlijk ook niet te veel volk zijn... dat is nog een klein probeem...

groetjes!

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik26-1-2012 8:10:04

Mijn beste vriendin is mijn getuige en mijn zus 'bruidsmeisje'. Beiden waren ze vanaf het begin dat ze wisten dat ik ging trouwen bezig over mijn vrijgezellen :). Ik heb mijn vriendin een lijstje met mensen gegeven die ik er graag bij zou hebben. Om een aantal redenen merkte ik dat het voor een paar vriendinnen makkelijker was om het feest voor mei te houden, en heb dat ook doorgegeven. Heb nu een mailtje gekregen met een nogal doorzichtig excuus waarom mijn vriendin in een weekend in april wil afspreken, ik denk dat ik dan 'verrast' ga worden. Heb een paar dingen doorgegeven die ik zeker niet wil, voor de rest laat ik mij verrassen.

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 10:31:37

Hoi,

ook wij wilden onze vrijgezellen niet apart vieren.
Wij gaan namelijk nooit weg zonder elkaar (al méér dan 10j)

Dus ja, onze vrijgezellen ook ni.
Wij doen het ronde onze laatste 100 dagen voor den trouw.

Ik wilde met de getuigen eerst gaan eten en mss bowlen ofzo en dan daarna een stadje gaan doen
Of iets anders
Weet het nog ni goe, iemand tips?

Groejtes
Sophie

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 11:31:51

Hey Tima,

Begin januari is ook bij mij de vrijgezelledag-in-elkaar-steken begonnen...
Dit doen mijn getuige (schoonzusje),ik heb doorgegeven wie ik er bij wil hebben,want ik heb enkel sommige hun gegevens.
Dit is ook wel belangrijk dat je niemand vergeet die je er zeker bij wilt hebben.
Ik heb ook doorgegeven wat ik zeker niet wil,want tenslotte is het uw dag en je moet u toch heel goe amuseren vind ik.
Dus hier gingen ze zeker rekening meehouden.
Ik heb ook 3 datums doorgegeven waar ze kunnen tussen kiezen en voor de rest is ze er vrij in.
Ik heb er een gerust gevoel in dat het leuk gaat zijn omdat ze toch wel weet hoe ik in elkaar zit....
Ik zou zeggen probeer er niet teveel op te piekeren,stuur een beetje bij op voorhand wat je wilt en niet,want dit is belangrijk...en voor de rest geniet ervan en amuseren!!!!
grtjs Monica

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 11:35:13

Mijn vriendinnen regelen een vrijgezelleweekend voor mij... HELP... ze hebben de datum al doorgegeven maar meer zal ik niet te weten komen. Ze weten wel dat ik nogal een koppige ben en zeker geen dingen ga doen die ik niet wil doen (mij KEIBELACHELIJK verkleden, strippertoestanden, zuipfestijnen en stomme doe-opdrachtjes - verder ben k ni moeilijk hoor) Ik ga er van uit dat ze daar rekening mee houden, ik doe het anders toch lekker niet NEH!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik26-1-2012 11:36:56

Mijn broer is mijn getuige, en zal dus niet verantwoordelijk zijn voor mijn vrijgezelle :)

Mijn twee beste vriendinnen zijn daarvoor aangeduid :) Ik heb dan zelf een lijstje gemaakt van wie moet uitgenodigd worden :) We hebben ook redelijk veel gesprekken over wat wél en niet kan. En ik ben er ook redelijk gerust in dat ze mij goed genoeg kennen!
Zij spreken dan een aantal keer af met een deel van de groep om de avond zelf te plannen...

Bij mijn vriend is zijn getuige zijn beste vriend, dus ook de verantwoordelijke van de vrijgezelle, zij zijn ook al samengekomen om plannen te maken.

Ik ben benieuwd :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 14:40:13

Hoi,

Mijn getuige (beste vriendin) en nog een andere vriendin gaan mijn vrijgezelle regelen...
Ik had 3 data doorgegeven die mogelijk waren en daar is intussen 1 uitgekozen.
Ik heb het met mijn getuige uitvoerig gehad over wat ik NIET wil: verkleedpartij, zaken verkopen, enz...

Dus heb er alle vertrouwen in ;-)! Komt goed :-)!
Bij elke vrijgezelle die ik al heb meegemaakt, wordt altijd vervoer geregeld door de 'organisatie' dus je geraakt zeker veilig thuis!

Ik heb mijn organiserend team een excel lijstje bezorgd met de mensen die ik er bij wil (incl mail, gsm nrs) dus aan hen om de mensen te contacteren :-).

groetjes and relaxxx...alles komt goed!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik26-1-2012 16:43:53

Ik vind dat je zeker inspraak hebt over hoe je de vrijgezellen wilt!
Bij mij was het een serieuze domper, een dag om te wissen uit mijn geheugen
Ik ga het hier niet allemaal nog eens neertypen, mocht je geïnteresseerd zijn, dan kijk je maar eens bij mijn oudere berichten

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 22:34:18

hey lesley ik had je relaas al gelezen om het moment dat het uitkwam en had toen al iets van noway met mij daarom toch een beetje coaching voor mijn zus ik ken da al doe zou haar vriendinen uitnodigen en nadien het probleem niet zien want hey je kent die toch ok duh maar tis wel MIJN vrijgezellen

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik27-1-2012 9:42:51

Ja idd!
Ik heb zoiets van het moet toch nog een beetje plezant blijven voor de vrijgezel ook hé.
Mijn vriendin had blijkbaar nog gezegd van wij beslissen wat ze moet doen, die heeft helemaal niks te zeggen, die moet maar ondergaan
En mensen dat ze 'te oud' vond heeft ze gewoon niet aan gevraagd, met het resultaat dat er een paar mensen serieus op hun teen waren getrapt en ik wist dus niet waarom hé!
Ik heb daarna nog naar iedereen een mail gestuurd met mijn versie van het verhaal zodat ze wisten hoe alles in elkaar zat.
In ieder geval, probeer er van te genieten! En als je iets niet wilt doen, gewoon op je strepen staan
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...