Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

duidelijk achter op schema

26-1-2012 0:05:33
was ik ook maar zo geweest :) dan kan ik nu helemaal op mijn gemak naar 3 augustus toeleven haha :)

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2091188/The-r...

Shibby
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 756

An
9-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 7:22:12

't is natuurlijk wel een goede manier om aan budgetplanning te doen en alle uitgaven te spreiden :)

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 17:40:24

Ik herken er mezelf een beetje in
Ik ben wel eerst gevraagd geweest om te trouwen hé, maar ik heb ook veel tijd genomen om alles gespreid te regelen en ook om het budget te regelen.
Tegen de tijd dat we gaan trouwen ga ik ongeveer anderhalf jaar bezig geweest zijn.
Da's duidelijk in ons voordeel geweest hoor!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 19:24:12

*bloos*, ik had ook voor dat we verloofd waren al offertes opgevraagd voor feestzalen en de gastenlijst gemaakt en het budget gepland... :D Maar ik ben wel officieel vanaf onze verloving de zalen gaan bezoeken, dus eigenlijk valt het nog mee :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...