Terug naar overzicht
Heb nog 2 weken langer maar ken het gevoel :)Deze nacht weeral nachtmerrie gehad dat ik niet op tijd raakte met alles en dat het feest tegensloeg enzo...Het wordt inderdaad spannend!!! Maar het zal allemaal wel in orde kome (hoop ik toch) :)
Hier ook nog maar 2 cijfertjes :)
Het begint af te korten. Nog maar 100 dagen te gaan voor kerkelijke trouw en zo veel te doen. 100 dagen waar nog veel in gaat gebeuren (Mijn vriend en ik gaan pas vanaf februari samenwonen dus ook ons huisje inorde krijgen gaat er nog bijkomen).
Hey Jana, Ja spannend é! Nog 99 dagen niet te geloven! Nu wordt het inderdaad druk druk druk!Maar we kunnen maar voortdoen hé!Nog 1 cijfer op de teller ik denk dat je niet alleen zal zijn die zal flippen!Ik denk dat het dan wel lange dagen zullen worden....Enjoy Enjoy Enjoy de laatste 99 dagen! groetjes!Ellen
hier nog 57 dagen te gaan.Kwa stress heb ik nog geen last. Ik hoop dat het de laatste weken ook zo zal blijven.Mijn grootste angst is dat ik de dag zelf tijdens de mis de hele tijd zal moeten janken.Dus hoop ik wel dat ik de dag ervoor eens goed zal kunnen janken en de dag zelf geen traantjes meer zal hebben. Klinkt raar maar zoveel jaren gelden was dat mijn redding voor mijn rijexamen,hopelijk ook nu weer.....
hier voorlopig nog 3 cijfers en ik krijg al stress. wat gaat dat dan geven als we korter bij de datum komen.
Yups, hier nog zo ééntje!En ik heb de indruk dat mijn to do lijstje alleen maar langer wordt ipv korter.Moet nu plots ook nog voor overnachting kijken voor enkele familieleden die van ver moeten komen. Aj Aj, en dan dat budget nog..... man man, misérie misérie....Groetjes,Een gestresste kipCindy