Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oh my god!!!!

26-1-2012 8:33:03
Mijn hart slaat 100, ik zie 99 staan, geen drie cijfers meer! alles gaat zo snel sinds het nieuwe jaar! Eindelijk een teken van leven van de priester gehoord hierjuist voor een afspraak ivm met onze misboekjes! Nu wordt het druk druk druk. Mijn verloofde zei van in begin dat we verloofd waren en ik hier op deze site aangelogd was dat eens er maar 2 cijfers niemeer stonden hij ook stress ging krijgen!! dat beloofd! Nu had ik hem in begin toch een paar dingen gevraagd om te doen, zoals vervoer regelen, themabordjes voor op de feest klaar te maken! helaas, ik zal het zelf toch nog moeten doen! aaaaah pff wat gaat het snel!! nu begint het echt te kriebelen! ik denk eens ik maar 1 cijfer zie staan dat ik ga beginne flippen!! O jee Welk gevoel zou er doorheen je gaan? zo die laatste week? kvraag et mij af!

groetjes jana

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 648

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 9:21:18

Heb nog 2 weken langer maar ken het gevoel :)
Deze nacht weeral nachtmerrie gehad dat ik niet op tijd raakte met alles en dat het feest tegensloeg enzo...

Het wordt inderdaad spannend!!! Maar het zal allemaal wel in orde kome (hoop ik toch) :)

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik26-1-2012 9:32:04

Hier ook nog maar 2 cijfertjes :)

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 9:32:16

Het begint af te korten. Nog maar 100 dagen te gaan voor kerkelijke trouw en zo veel te doen.
100 dagen waar nog veel in gaat gebeuren (Mijn vriend en ik gaan pas vanaf februari samenwonen dus ook ons huisje inorde krijgen gaat er nog bijkomen).

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 9:38:09

Hey Jana,

Ja spannend é! Nog 99 dagen niet te geloven! Nu wordt het inderdaad druk druk druk!
Maar we kunnen maar voortdoen hé!
Nog 1 cijfer op de teller ik denk dat je niet alleen zal zijn die zal flippen!
Ik denk dat het dan wel lange dagen zullen worden....
Enjoy Enjoy Enjoy de laatste 99 dagen!

groetjes!
Ellen

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik26-1-2012 11:03:23

hier nog 57 dagen te gaan.
Kwa stress heb ik nog geen last. Ik hoop dat het de laatste weken ook zo zal blijven.
Mijn grootste angst is dat ik de dag zelf tijdens de mis de hele tijd zal moeten janken.
Dus hoop ik wel dat ik de dag ervoor eens goed zal kunnen janken en de dag zelf geen traantjes meer zal hebben. Klinkt raar maar zoveel jaren gelden was dat mijn redding voor mijn rijexamen,hopelijk ook nu weer.....

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 13:23:31

hier voorlopig nog 3 cijfers en ik krijg al stress. wat gaat dat dan geven als we korter bij de datum komen.

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 17:26:52

Yups, hier nog zo ééntje!
En ik heb de indruk dat mijn to do lijstje alleen maar langer wordt ipv korter.
Moet nu plots ook nog voor overnachting kijken voor enkele familieleden die van ver moeten komen. Aj Aj, en dan dat budget nog..... man man, misérie misérie....
Groetjes,
Een gestresste kip
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...