Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar schoenen kopen?

26-1-2012 9:09:07
Dag mede trouwertjes,

Ik zou graag volgend weekend op zoek gaan naar trouwschoenen maar weet niet goed waar... Liever niet in een bruidswinkel want dan moet je eerst afspraak maken enzo en ik vind dat ze vaak maar een beperkte keuze hebben. Maar buiten Van Loock (Zandhoven) en Gabrielli (Roeselare) weet ik geen gewone schoenenwinkels waar ze bruidsschoenen hebben. Hebben jullie nog adresjes voor mij?

Alvast bedankt!
Caroline
23/6/2012

Caroline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1019

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 9:41:39

Hey caroline,

Ik heb mijn bruidschoenen gekocht in Breda, wel een uurtje rijden voor ons maar het was het waard en we hebben er een dagje van gemaakt! daar hebben ze superveel schoenenwinkels, echt de ene achter elkaar!

groetjes

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik26-1-2012 9:56:45

Ik ga m'n schoenen bestellen op brandos.be (als je van nederland bent heb je brandos.nl), heb er hier veel goeds van gelezen en blijkt toch vrij betaalbaar te zijn in vergelijking met bruidswinkels.

Ik ga volgende bruidschoenen bestellen http://www.brandos.be/karin-halvors/kh923-11-ivory/a44463

Grtjs

Sofie

Meld misbruik26-1-2012 12:25:40

Ik heb de mijne gekocht in Brussel, bij Scott's in de Gulden Vlies-galerij (tussen de Naamsepoort en Louisa). http://scottsboutiquebe.ipage.com/cgi-bin/nl/home.html

Succes met de zoektocht!

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik26-1-2012 13:04:51

Ik heb de mijne ook gekocht bij Scott's in Brussel! Veel keuze in verschillende tinten... Zeker de moeite waard!

Elke
1-1-2012
 Meld misbruik26-1-2012 22:19:48

hoi Katrien & Sofie,
zijn er ook solden bij Scott's?
Kan je een richtprijs geven want zien er idd wel mooie schoenen uit!
merci!

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik26-1-2012 23:44:58

Hey Elke
Geen idee of ze daar solden doen.
Ik ben zelf helemaal niet van Brussel.
Ik heb mijn schoenen €90 betaald. Mooie parelmoerkleurige bruidschoenen :-)
Dus dat vond ik een schappelijke prijs!
groetjes

Sofie

Meld misbruik27-1-2012 9:20:40

Er zijn solden, maar niet op de bruidscollectie. De mijne hebben 110 euro gekost.
Service is wel goed: als de schoenen toch niet bij mijn kleed blijken te passen, mag ik ze altijd komen ruilen. :-)

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik27-1-2012 15:36:10

Hebben ze daar ook de meest voorkomende merken en ook bv parelmoer witte schoenen? En weten jullie of er parking in de buurt is (ben niet zo thuis in Brussel :-))

Merciekes!

Groetjes,

Sophie

Annelies
10-8-2012
 Meld misbruik27-1-2012 16:38:22

Hey,

Ben je al is binnen geweest in beide winkels?
Ik heb de mijne in Gabrielli gevonden, ze hebben toch wel nog een ruime keuze vind ik.
Verder weet ik eigenlijk geen winkels.

Succes in je zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...