Terug naar overzicht
Naughty Melissa
Bwaaa...valt best mee hoor Ik zag er de 'grap' wel van in...en de bijkomende voordelen zijn mooi meegenomen...ik heb zo ooit al eens betaald dus val nu niet weer in kosten, ze zijn hoog, ze zijn al ingelopen, jaja...ik zie alleen maar voordelen :)
Heel leuk idee ! :-)
Leuk :-)
Hey Melissa!Een heel leuk en origineel idee! En inderdaad leuk voor die binnenpretjes :-)
Super! You go girl :o)
Haha super!! ;-)Groetjes!Evelien
Geweldig idee!
whahahaha hilarisch.ga je dan ook van die stockings met strikjes aandoen?
Wel Sara..Ik had er eigenlijk ook al aan gedacht ja :)Zou wel grappig zijn 's avonds/'s nachts e...alé ja, als mijn ventje er tegen dan nog iets van 'ziet' tenminste :) Anderzijds zal't mss een beetje te zien zijn hoe warm het juist is die dag, als het 30 graden is zullen stockings wss wel wat te warm zijn zeker? :)
je hebt ook nog van die korte met strikjes aan de achterkant, dat is ook wel cute maar idd zeeer warm. laten afhangen van het weer en die zijn zeker niet verloren he ;-) wat is dat toch met mannen en schoolmeisjes..... ;-)
Haha! Da's waar :)Zo zijn er wel veel mannen zeker die dat hebben ;)
Fntastisch gewoon!Ze zeggen altijd dat het huwelijk "jullie dag" moet zijn, dus dat past perfect hé.En ik kan ervan meespreken hoor, maatje 35, zeker in de zomerschoenen. In laarzen kan ik soms nog een paar 36 kopen (heb trouwens vandaag leuke gevonden bij Paris Londres in Oostende, aan de helft van de prijs, en ik kon er in met mijn dikke kuiten). Hey, have fun hé!Cindy
't Is zo...kleine voetjes hebben is niet altijd makkelijk :)Ja, laarzen gaan meestal wel, met een zooltje in ofzo maar echt pumps enzo zijn echt veel te groot meestal..En oja...die dikke kuiten....ik kan er ook van meespreken ;) Niet altijd handig e.. hihi..!En fun zal zeker niet ontbreken, daar ben ik zeker van! :)groetjes
hartstikke tof, zo zie je maar wie wat bewaart heeft wat :o)en voor jullie tweetjes super dat jullie al "leuke herinneringen" aan de schoenen hebben
't is dat e kan alleen maar beter worden die herinneringen :)