Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro - ook gekleurde stenen?

26-1-2012 11:40:18
Hallo,

Ik heb weer iets in mijn hoofd...
Ik wil namelijk graag een eenvoudige witgouden trouwring met (bij mij) een zwart steentje in (zwarte diamant, toermalijn, dat maakt voor mij niet zoeveel uit ...)

Voor alle bruidjes en bruidegommen die al bij FDO geweest zijn, hebben jullie toevallig gezien of zij ook gekleurde stenen hebben? Waren er vb ringen met saffiertjes, of robijntjes ofzo?

Of kennen jullie andere juweliers / merken die dit hebben (liefst wel betaalbaar hihi)?

bedankt !

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 632

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 12:05:09

Hallo,

toen wij geweest zijn heb ik geen gekleurde stenen gezien in de ringen. Maar aangezien ze altijd een nieuw paar ringen maken. Kan je gerust kleine aanpassingen vragen. (wij hebben elk een ring gekozen uit een ander paar ringen, maar ze gaan de ringen maken zodat ze toch dezelfde structuur hebben). Ik zie niet in dat je geen ander kleur van steen dan kan vragen.
De mensen zijn zeer sympathiek en staan open voor aanpassingen.

groetjes

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik26-1-2012 12:17:13

Hallo,

ik heb inderdaad geen gekleurde stenen gezien bij de trouwringen, maar ze zeggen heel duidelijk dat je elke ring kan personaliseren zoals je'm zelf wil en ze kunnen ook jouw ontwerp maken. Dus jouw wens lijkt me wel mogelijk :-)

groetjes

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik26-1-2012 13:35:29

Volgens een vriend van mij die juwelen ontwerpt, is de nieuwe trend ringen met zwarte of gekleurde stenen. Dus het wordt wel gedaan, maar weet niet of FDO meedoet aan die trend. Ik dacht van wel.
groetjes

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik26-1-2012 14:09:56

Hey Carrie,

In onderstaande link zie je een ring waar ze zwarte stenen in verwerkt hebben, dus ik denk wel dat je bij hen terecht kan.

http://www.fdo.be/content/detail/briljant/briljant_19.a...

Groetjes
Lotte

Karen
12-5-2012
 Meld misbruik26-1-2012 16:22:43

Hoi,

Bij het Juweelatelier in Lier was er een trouwring met een zwarte diamant. Dus Ines B. werkt zeker met zwarte steentjes!

Groetjes,
Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...