Terug naar overzicht
Hallo,toen wij geweest zijn heb ik geen gekleurde stenen gezien in de ringen. Maar aangezien ze altijd een nieuw paar ringen maken. Kan je gerust kleine aanpassingen vragen. (wij hebben elk een ring gekozen uit een ander paar ringen, maar ze gaan de ringen maken zodat ze toch dezelfde structuur hebben). Ik zie niet in dat je geen ander kleur van steen dan kan vragen.De mensen zijn zeer sympathiek en staan open voor aanpassingen.groetjes
Hallo,ik heb inderdaad geen gekleurde stenen gezien bij de trouwringen, maar ze zeggen heel duidelijk dat je elke ring kan personaliseren zoals je'm zelf wil en ze kunnen ook jouw ontwerp maken. Dus jouw wens lijkt me wel mogelijk :-)groetjes
Volgens een vriend van mij die juwelen ontwerpt, is de nieuwe trend ringen met zwarte of gekleurde stenen. Dus het wordt wel gedaan, maar weet niet of FDO meedoet aan die trend. Ik dacht van wel.groetjes
Hey Carrie,In onderstaande link zie je een ring waar ze zwarte stenen in verwerkt hebben, dus ik denk wel dat je bij hen terecht kan.http://www.fdo.be/content/detail/briljant/briljant_19.a... GroetjesLotte
Hoi,Bij het Juweelatelier in Lier was er een trouwring met een zwarte diamant. Dus Ines B. werkt zeker met zwarte steentjes!Groetjes,Karen