Terug naar overzicht
Het toepassen van geluid kan wat tricky zijn. Het volume moet er vanwege de glasramen wat voorzichtig worden gebruikt.grtz www.discovideo.be
Wij hebben heel slechte ervaringen met de Paterskerk....We zouden ons feest daar ook houden, maar was enorm probleem om contract getekend te krijgen. In Eeklo gaat het ook de ronde dat de kerk zou verkocht worden. Je moet toestemming krijgen van de burgemeester van Eeklo en dat vormt ook soms een probleem....Wij hebben 4 maanden voor datum uiteindelijk een andere locatie moeten zoeken en dit was echt niet plezant...Een prachtige locatie maar je moet er dus de nodige stress bijnemen... Als je meer wil weten stuur je mij maar een persoonlijk berichtje!
Mercie Sharon!
Idd sharon! Zeer moeilijke locatie! Ken ook verschillende mensen die hun trouw hebben mogen verleggen! Burgemeester geeft geen goedkeuringen meer stond er onlangs in krant. Wel serieuze domper op jullie mooiste dagen natuurlijk! Gemakkelijk dan nog locatie gevonden?En het zal er niet op verbeteren komende maanden/jaren.Groetjes
We zijn creatief geweest. Op 4 maand voor datum een andere zaal vinden is echt wel stress!! Uiteindelijk ervoor gekozen om het door te laten gaan op de middelbare school waar we elkaar hebben leren kennen. Met meeeeeeeeeeeeters stof hebben we de boel (al zeg ik het zelf) toch wel echt mooi kunnen aankleden. Hebben dan ook wel 3 dagen fulltime opgebouwd, maar het was het zeker waard. De mensen waren zeer positief want dachten allemaal dat het maar "saai, marginaal" ging zijn zo op een school.Ik vond het zeer jammer want de kerk is echt wel iets uniek, maar als je dat wil dan moet je gewoon echt van risico houden en tot op dag voor trouw met gedachte blijven lopen dat het wel eens niet zou kunnen doorgaan....
hmmmmmmm ik denk dat weinigen dat risico willen lopen... onlangs maand vooraf trouw afgezegd... is voor bij te huilen...