Terug naar overzicht
ik gebruik zelf ok mac make up en ik heb vorige keer in de winkel gehoord dat je ook bij de beauty assistentes van de winkels make-overs en feest make-up enz kan boeken, misschien doen zij dit ook voor huwelijken? is proberen waard
Chabelle uit ranst.Zij werkt met MAC en geeft zelfs lessen.Echt een aanrader!!!www.chabelle.be
Hello EllenVan waar ben je?Ik zit in hetzelfde schuitje en laat me maquilleren door een vroeger MAC make up artist.groetjesTiziana
hey ben van Zemst das tussen vilvoorde en mechelengroetjesellen
Hmm, ja ik weet niet of zij het doet, zij is van Hasselt afkomstig.Misschien tegen vervoerskosten? Zij vraagt € 150,- inclusief proef in Hasselt.Zoek haar eens op via FB: Jay Herself
Euh, 3/4 van de make-up artisten werkt wel met MAC. Ik ben van regio Zaventem en kan ook aan huis komen als je wilt.Ik doe zowel hairstyling als make-up en je kan me aan het werk komen zien op de bruidsbeurs in Halle bij juwelier Bosmans op 12 februari als je wil. van 14u tot 18u op de Maandagmarkt, Halle.GroetjesAnnie
Hallo Ellen,ik ben visagiste aan huis en ben nog vrij op jouw trouwdag.Ik gebruik zowel M.A.C alsook M.U.D. aangezien dit de beste producten zijn op de markt!Stuur me per e-mail jouw contactgegevens zodat ik jou kan contacteren om de mogelijkheden te bespreken.Groeten,Visagie Isabel0485 722 995info@visagie-isabel.be www.visagie-isabel.be