Terug naar overzicht
© Kies een kaartje met een vraag die je leuk vindt en vul het in© Stop het kaartje in één van de envelopjes in het album© Vul gerust nog meer kaartjes in tot je alle vragen hebt beantwoord (of alle kaartjes op zijn J)
Ooh lijkt me zeer leuk! Heb ook al aan zo iets zitten denken, maar het ventje is minder enthousiast.Foto'kes zijn altijd welkom!
Gewoon doen . Anders moet hij zelf maar met leuke ideeën afkomen hé .
Super idee! Eens iets anders, ik ben fan!
Dit lijkt me een zeer leuk gastenboek...Zeker een idee om te onthouden.groetjes Tine
O zo leuk! Hmm...ik zou wel je ideetje durven 'pieken'
héél leuk idee! wij zijn fan!
Zo een leuk idee, moet ik ook eens voorstellen aan mijn ventje om zoiets te gaan doen.
amai tof! ik ging eigenlijk met een wensboom werken, maar mss moet ik er toch ook maar vragen opzetten...
Ik denk dat 't inderdaad een goed idee is om met vraagjes te werken...anders krijg je veel voorkomende boodschappen e...mensen hebben niet altijd veel inspiratie ;) (ik ook niet hoor trouwens! :) hihi..)
Dit is inderdaad een leuk idee! Dan kan je grappige antwoorden krijgen in plaats van de standaard berichtjes in een gastenboek...Als vriendje meewil ga ik dit ideetje mss ook wel 'inpikken' :)
Héy ! Ik ga iets gelijkaardigs doen; ook de kleine kaartjes gebruiken, maar niet in enveloppes steken. Ik ben van zin ze dan te lamineren en in een mooi boek te kleven, of te laten samenbundelenofzo... spannend ! :)
Super! Leuk idee ;)
Heel origineel !!