TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Imke
31-3-2012
|
26-1-2012 21:33:32
Ik had ineens drie afspraken op twee opeenvolgende dagen zodat ik zeker zou zijn van de jurk die ik mooi vind. Uiteindelijk terug naar de eerste winkel gegaan om jurk te bestellen, maar dan was ik wel zeker(der) dat ik DE jurk niet zou hebben 'gemist'.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
26-1-2012 21:45:49
Ik had ook onmiddellijk 3 afspraken vastgelegd maar heb in de 1ste winkel al mijn kleedje gevonden, dus heb dan de andere afgebeld. Ze begrepen dit volledig hoor ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Elke
1-1-2012
|
26-1-2012 22:02:50
hoi, 'k heb ook meerdere winkels bezocht en ben héél blij dat ik niét bij de 1e winkel heb gekocht! had er ook wel een heel mooi kleed gezien, maar de manier van verkopen stond me niet erg aan (bij "Moderna" te Schepdaal btw). Prijs was een groot taboe, de verkoopster keek nogal raar toen we daar over begonnen en bovendien was het zo van "goed ja, ik kan het nog tot het einde van deze maand bijbestellen, maar ja, als 't weg is is het weg he..." (ter info: was toen 28/12, het einde van de maand was dus wel erg dichtbij....) daarnaast vroeg ik me ook wel af: en wat als ik dit kleed nu wil en een totaal andere maat nodig heb? kan je het dan ook niet meer bijbestellen??
kort gezegd: ben blij dat ik een aantal winkels heb gedaan! :) (nadeel is wel: op de duur is het nog moeilijk om het kaf van het koren te scheiden want er bestaat veel moois ;-) )
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-1-2012 8:28:45
Hey,
Ik had er 2 op dezelfde dag en ben er blij om... Had ik misschien enkel de 1ste winkel gezien, had ik nu wsl een ander (ook heel mooi) kleedje gekozen... Maar uiteindelijk toch een kleedje gekocht in winkel 2 en 180° verschil tov het 1ste kleedje in de 1ste winkel...zo zie je maar!
groetjes
|
|
Sofie
|
27-1-2012 9:06:24
Ik had direct twee afspraken gemaakt (eentje voormiddag, eentje namiddag) omdat ik niet onmiddellijk wilde beslissen. De betrachting is toch van maar 1 keer in je leven een trouwkleed te kopen, dan wilde ik toch heel zeker zijn van mijn keuze. :-)
Ik ben trouwens ook bij Moderna geweest en daar deden ze toch niet raar over de prijs... Schat van een verkoopster trouwens, maar heb er niet gekocht. Hét Kleed vond ik in een andere winkel, vandaar.
|
|
mieke
7-7-2012
|
27-1-2012 10:58:57
Het is inderdaad best dat je een paar winkels doet want zie dat je maar 1 winkel doet maar je droomkleedje in winkel 2 of 3 ligt:-)
Ik heb 2 winkels gedaan. De ene dinsdag naar de ene en de andere dinsdag naar de andere. Het is best om er niet teveel tijd tussen te laten want anders begin je misschien te twijfelen aan je keuze van kleedje. Ik vond een week al lang eigenlijk:-)
veel succes en groetjes
|
|
Caroline
18-8-2012
|
27-1-2012 13:50:12
Héj, Ik heb ook naar verschillende winkels geweest en dan weet je het aanbod en de prijzen. Want ik ben van sommige zeer hard verschoten. Véél Succes met de zoektocht ! Groetjes, Caroline
|
|
Hilde
7-9-2012
|
27-1-2012 23:46:55
Ik had 2 afspraken gemaakt, om 10u in Turnhout en om 14u in Hasselt. Tussenin zijn we nog iets gaan eten dus de timing was perfect!
|
|
Joke
7-7-2012
|
28-1-2012 0:57:00
Ik heb heel wat verschillende winkels gedaan. Uiteindelijk bleek dat bijna elke winkel heel wat dezelfde kleedjes had hoor. Maar toch zijn er altijd wel enkele andere.
Mijn droomkleed bleken ze overal te hebben. En ik heb dan ook in elke winkel de prijs gevraagd. Zo heb ik mijn kleed kunnen bestellen in de winkel die het goedkoopste de jurk aanbood met de beste service. En je mag van mij aannemen: de prijzen verschillen tot wel 400 euro voor een zelfde jurk van een bepaald merk!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|