Terug naar overzicht
Ga eens kijken bij www.2dehands.be eerst kleding en dan bruidskledinggroetjes
het mag ook een jurk uit de collectie van vorig jaar zijn eventueel
Hey,Ik trouw op 26/08/06. Ik heb een kleed van linea. Misschien kan je het achteraf overkopen? Maar wanneer trouw je eigenlijk? Mijn zus had ook een kleed van linea (maar wel van 2002). Mocht je interesse hebben, mail gerust: buckensm@hotmail.comgroetjes
Hey,ik trouw op 1 september en denk er ook aan om mijn jurk te verkopen. Op 14 augustus ga ik nog een keertje passen, dan kan ik foto's nemen. Het is een combinatie van twee jurken in Cream, dus nu kan je ze nog niet echt in een boekje bekijken.Ik heb maat 36-38 en ben 1.68 m.Je kan mij mailen op Ldeduytschaever@hotmail.com.Groetjes,Lieve
Ik ben een tijdje geleden aan de etalage van Linx in Leuven gaan kijken en daar stonden enkele kleedjes van de collectie sterk afgeprijsd. Misschien de moeite om eens te gaan kijken.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
dag kelly,ik en mijn vrouw toevallig ook kelly zijn vorig jaar in juli getrouwd. ze mocht kiezen wat ze wou en ja... een van de duurste van linea ook maat 38.brital collection p.3. voor meer info 0494 32 23 26 fabrice
In Brugge is een nieuwe winkel van tweedehands bruids- en suitekleding Ze hebben ook een website www.debruidsschat.be Groetjes sarah