Terug naar overzicht
Ik ga geen handtas meesleuren..je hebt al je bruidsboeket vast..dan nog een handtas..en we hebben maar 2 handjes :)En moet het handje van mijn verloofde ook nog kunnen vastnemen natuurlijk ;)
Ook ik had geen handtas.....
ik ga iets van een handtasje voorzien, maar tijdens de drukke momenten in de handen van één van mijn getuigen stoppen :)
Geen handtas hier, alleen maar "miserie" mee :-).Zoals Melissa ook al zegt, je hebt al je bruidsboeket vast en de hand van je verloofde/man dus... ;-). Mijn mama had 3 jaar geleden bij haar huwelijk er wel eentje voorzien maar dat zat meer in de weg dan iets anders.Groetjes!Evelien
Hey,Ik ga wel zorgen voor een 'tasje', maar ga het aan mijn bruidsmeisje geven...zo heb ik het bij de hand maar niet 'aan mijn hand'...Ga het dus niet zelf dragen :-)!
Ik ga ook niet 'meesleuren'...Ik ga gewoon een tasje in de auto leggen, zodat ik toch altijd iets bij de hand heb en sommige dingen bij mijn getuigen/mama/vriendinnen in hun tasje proppen.
ik had een tasje met mijn spulletjes in, maar dit was ofwel bij de vrouw van onze ceremoniemeester, ofwel in de auto (ik ben ook een handtassen-madam maar heb dat op onze grote dag geen moment gemist, je hebt zo veel andere dingen aan je hoofd:-)).groetjesJoyce