Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Forum tips: link plaatsen

27-1-2012 15:14:24
Hey bruidjes

ik heb al gemerkt dat in sommige berichten de link 'aanklikbaar' is, en soms gewoon als tekst wordt weergegeven.
als deze aanklikbaar is, is dit toch een heel stuk makkelijker dan dat je een nieuw scherm (of tab) moet openen en de link koppieren uit het bericht en plakken in de adresbalk. (of ben ik dit alleen???)

Nu dus gewoon even een tip: typ achter je url in je bericht een spatie voor je verder gaat. (een enter helpt meestal niet)
Dan pas wordt de link 'geactiveerd' (je ziet dat het gelukt is als hij vlak na het zetten van je spatie een kleurtje krijgt en onderlijnd wordt) zodat je hem kan aanklikken eens je bericht geplaatst is.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/390500_10150395018226485_678806484_8865386_726336774_n.jpg

vs

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/390500_1...

veel plezier nog allemaal met de voorbereidingen!

Emy

Emy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 666

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik27-1-2012 16:51:48

Het is eigenlijk zeer eenvoudig, waarom het link plaatsen "soms lukt en soms niet".
Het hangt namelijk af van het type browser dat je gebruikt.
Het lukt uitsluitend met "explorer".
Grtz www.discovideo.be :-)

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik27-1-2012 16:52:19

Emy,

Een aanklikbare link is inderdaad heel erg handig, maar ik heb ondervonden dat jouw werkwijze alleen werkt als je internet explorer gebruikt. Ik ben zelf een mozilla gebruiker (IE geeft veel te veel problemen), en hiermee werkt het niet. Of je nu een spatie typt na je link of entert, je link wordt niet aanklikbaar in mozilla, wat je ook doet.

Als iemand me kan uitleggen hoe ik mijn links hier op het forum aanklikbaar kan maken zonder IE te gaan gebruiken, graag dan!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik27-1-2012 17:13:43

aha dat moet ik eens uitzoeken dan ;o) mss met " " errond of zo?

Yves

Meld misbruik27-1-2012 18:46:04

...met de iphone vlug antwoorden geeft eveneens geen alinea's en links. ;-) Groetjes, Yves www.huwelijksfotograaf.nu

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik28-1-2012 0:56:25

Thx, éindelijk een antwoord op die vraag!!! Sukkel daar al zo lang mee, hier idd ook een mozilla-gebruiker...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...