Hallo Allemaal,
Wij hebben 4 bruidskindjes 2 jongens ( 3&4) en 2 meisjes ( 3&4).
Ons thema is landelijk.
De dochter van onze bloemiste is naaister en zal hoogst waarschijnlijk de kleertjes maken voor de kindjes.
We hebben een idee over hoe het ongeveer zal uitzien, ik was er volop van overtuigd,maar ben nu weer aan het twijfelen...
beschrijving meisje:
rokje: effen rood met witte bolletjes met een typische 'landelijk' boordje onderaan de rok.
Blouse: Hadden gedacht aan een witte blouse met pof mouwtjes met een rekker erin, en
onderaan de blouse ook met een rekker,dat het blousje ook wat 'oppoft'.
En dan verder...zouden jullie hierop een bolero of iets doen, en wat is jullie voorstel om de blouse toch ietswat feestelijker te maken?
En voor de jongens hadden ze meer een kostuum in gedachten...maar botsen die 2 dan niet teveel??
Ik heb vorige week tijdens mijn speurtocht op een site gebotst waar ze ook mooie 'kostuums' hadden voor de jongens,maar dan ook meer in het landelijke type, broek,met hem en bretellen...heel deftig en feestelijk gemaakt,maar ik vind die site nergens terug. Ik denk dat het een nederlandse site was.
Verder zouden we aan de kindjes eventueel een wandelstok geven met rood lint met witte vierkantjes, ook typisch landelijk...
Wat vinden jullie ervan of gaat dit te ver???
Voor wie benieuwd is, ik heb enkel de foto van het rokje doorgemaild gekregen en wil het gerust is doorsturen, mss vinden jullie zo snel ideetjes of aanpassingen.
Alvast bedankt!!
annelieske_5@hotmail.com en dan zal ik de foto wel doorsturen.