Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag jullie mening over kledij bruidskindjes

27-1-2012 15:54:21
Hallo Allemaal,

Wij hebben 4 bruidskindjes 2 jongens ( 3&4) en 2 meisjes ( 3&4).
Ons thema is landelijk.

De dochter van onze bloemiste is naaister en zal hoogst waarschijnlijk de kleertjes maken voor de kindjes.
We hebben een idee over hoe het ongeveer zal uitzien, ik was er volop van overtuigd,maar ben nu weer aan het twijfelen...

beschrijving meisje:

rokje: effen rood met witte bolletjes met een typische 'landelijk' boordje onderaan de rok.
Blouse: Hadden gedacht aan een witte blouse met pof mouwtjes met een rekker erin, en
onderaan de blouse ook met een rekker,dat het blousje ook wat 'oppoft'.

En dan verder...zouden jullie hierop een bolero of iets doen, en wat is jullie voorstel om de blouse toch ietswat feestelijker te maken?

En voor de jongens hadden ze meer een kostuum in gedachten...maar botsen die 2 dan niet teveel??
Ik heb vorige week tijdens mijn speurtocht op een site gebotst waar ze ook mooie 'kostuums' hadden voor de jongens,maar dan ook meer in het landelijke type, broek,met hem en bretellen...heel deftig en feestelijk gemaakt,maar ik vind die site nergens terug. Ik denk dat het een nederlandse site was.

Verder zouden we aan de kindjes eventueel een wandelstok geven met rood lint met witte vierkantjes, ook typisch landelijk...

Wat vinden jullie ervan of gaat dit te ver???

Voor wie benieuwd is, ik heb enkel de foto van het rokje doorgemaild gekregen en wil het gerust is doorsturen, mss vinden jullie zo snel ideetjes of aanpassingen.

Alvast bedankt!!

annelieske_5@hotmail.com en dan zal ik de foto wel doorsturen.

Annelies
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1259

lien
4-5-2013
 Meld misbruik27-1-2012 17:08:00

Mij lijkt het heel tof. de combinatie rode rok met witte bolletjes en kostuum doet mij meer denken aan balrooomdansen :-), ik heb zo eens een filmpje gezien met een klein meisje en een klein jongetje :-) !! Maar ik vind het totaal geen probleem die combinatie.
een wandelstok daar ben ik niet zo voor, maar dat is mijn persoonlijke mening, ik vind dat een beetje gepasseerd.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik27-1-2012 17:19:08

Heyhey,

Voor mij klinkt het ook goed ;-). Al zou ik inderdaad ook die wandelstok achterwege laten.

Voor het meisje klinkt het rokje alvast superschattig en ook de pofmouwtjes aan de witte blouse klinken leuk. De blouse onderaan ook laten "poffen" zou ik dan weer niet doen. Denk dat dit misschien teveel gaat zijn. Wat ik eventueel wel zou doen, om het wat feestelijk te maken, is de blouse voorzien van een strikje in hetzelde materiaal als het rokje met eventueel een bijpassende stoffen diadeem. Een bolero zou ik dan weer niet voorzien. Op zich kan het wel hoor, maar ik vind het spijtig dat je de pofmouwtjes dan wegstopt.

Voor de jongen zou ik vragen of ze dat kostuum met bretellen niet kan namaken, lijkt me echt super! En dan misschien met een rode bretellen op een wit hemd werken? Zo past het kostuum ook super bij de outfit van het meisje ;-).

Groetjes!

Evelien

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik27-1-2012 17:36:36

Wat ik trouwens ook altijd mooi & landelijk vind voor een meisje is:

http://dashinfashion.blogspot.com/2011_06_19_archive.html

(zie 2de foto, bij Tulip and Nettle)

Ook in rood/wit vind ik dit super. En dan kan je misschien voor de jongens in hetzelfde materiaal een hemdje voorzien :-)

Groetjes!

Evelien

iris
30-6-2012
 Meld misbruik27-1-2012 19:11:17

Als je echt iets over het bloesje wilt doen, zou ik gaan voor een giletje. Zoals hier bijvoorbeeld:
http://www.abacadabra.com/patroon.php?i=92

(dit is trouwens een naaipatroon)

foto A 101

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...