Terug naar overzicht
Hey Vicky,Een aanrader is humpie dump, maar het is wel in Nederland! ;-) Wij hebben een supermooi kostuumpje gekocht voor ons zoontje maat 80, de maten vallen zeer groot! humpiedump.nl is hun website.Groetjes, Tinneke
Wij kunnen dit gewoon huren waar de papa gaat voor zijn kostuum. Ik vind 't jammer om zoiets te kopen en dan maar één keer te dragen. Hier draagt ons zoontje de mini versie van de papa, echt super mooi!
je moet eens kijken op http://www.suitsyouwell.nl/jongens/kinderkostuums/484/k... wij hebben dan van ons zoontje daar gekocht en was perfect, snelle service, (dag na betaling hadden wij het al)succes
Zien er mooie pakjes uit, en zo goedkoop. Is het mooie kwaliteit en zijn het goede modelletjes? Ons zoontje is nogal een fijn manneke en met zijn bijna 5 jaar draagt hij nog 104. Ben bang dat het "overdressed" gaat zijn.
het is heel mooi, broekje hebben wij wel moeten kortermaken, en vanboven hebben wat elastiek laten inzetten, maar dat zie je niet met het gileke wat erover komt...kwaliteit is ook goed, heb het op onze trouwdag de broek en gilet 3 keer moeten proper maken met water en doekje en in de droogkas moeten steken, en niet moeten strijken erna..dus zeker een aanrader...
Wij hebben ook kleren besteld bij suits you well . maat 80 voor onze zoon en maat 98 voor ons dochter. zeer goede kwaliteit, vlug geleverd en prima service.zeker een aanrader.veel succes verder.
Dank je wel allemaal :).Ik heb gisteren nog eventjes op de site gekeken van suits you well. Prachtige kledij!Ik heb alvast een kostuum aangekocht voor ons zoontje, een hemdje, sokken, schoentjes. Ook voor de dochter heb ik er schoentjes gevonden. En het is zeker niet duur! Hopelijk is het pakje hier snel....