TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
28-1-2012 17:19:56
Je kan misschien met een gewone romantische slow beginnen en dan overschakelen naar jullie liedje? :-) Dan heb je toch een "normale" openingsdans maar zit er toch iets van jullie in ook ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Melissa
11-8-2012
|
28-1-2012 18:33:45
Ik zou het aanpakken zoals Evelien zegt, dan heb je absoluut een openingsdans die bij jullie past...JULLIE moeten 'm leuk vinden e ;)
|
|
Britt
23-6-2012
|
28-1-2012 20:21:58
Ons liedje gaat over een vrouw dat dood gaat. Is ook niet echt een liedje voor openingsdans maar toch gaan we dit nummer gebruiken! Dus als dat jullie liedje is dan zou ik zeggen DOEN!!
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
28-1-2012 21:44:08
Als dat jullie liedje is, zou ik dat zeker nemen als openingsdans.. Als jullie de tekst zelfs echt te fout vinden, zou ik ook beginnen met een ander liedje en vervolgens overschakelen op jullie liedje.. Ik persoonlijk zou er mij niets van aantrekken.. Trouwens, iedereen die jullie kennen, weten wel dst dit jullie liedje is sinds zo lang.. Groetjes, Nathalie
|
|
Sanne
11-8-2012
|
28-1-2012 22:54:07
Je kan het ook gewoon een beetje inleiden. Vlak voor jullie dit liedje opzetten het even hebben over de ongewone keuze (nog niet vermelden het wel het is!) En uitleggen waarom dit zo een belangrijk nummer is. je kan ook een draai geven aan de tekst (lekker 'politici-achtig): we gunnen iedereen iemand om van te houden en toen wij elkaar nog niet kenden voelden we ons soms ook alleen. Om vandaag extra in de verf te zetten hoe blij we zijn dat we elkaar kennen kijken we graag terug met ons liedje. Je kan zelfs grappig afsluiten met een verwijzing naar t liedje: wie het niet leuk vind 'krijg toch...' maar dan moet je ntl wel een familie hebben die tegen een grapje kan. De mijne is van mij al lang ni beter gewend en ze zouden daar dus al totaal niet meer van opkijken :-) maar zoals Nathalie ook zei: als het echt jullie liedje is al zo lang: waarom dan niet?
|
|
Mieke
27-4-2013
|
29-1-2012 8:44:39
Hey,
misschien kunnen jullie gewoon de melodie gebruiken voor jullie openingsdans. Dan is het toch jullie liedje maar moeten jullie je geen zorgen maken over de tekst die niet past.
Groetjes
|
|
jeff
27-8-2011
|
29-1-2012 9:20:35
Gewoon jullie gedacht doen! Wij hebben he took gedaan en zeer tevree achteraf, het is tenslotte je eigen dans, je eigen feest en ook wij hebben alleen maar felicitaties gekregen dat we het hebben aangedurft. Liliane St Pierre is onze dans komen zingen, eeuwig van je houden, en idereen vond het de max, ook diegenen die van haar niet echt een fan zijn, en toch geraakt werden, en zieden die tekst, ja man!!!! dat was het. Binnenkomen in de zaal deden we op "vanavond gaat het gebeuren " van gerard joling" en buitenkomen uit de kapel op "loved" van Kim Wilde, ook niet echt een voor de hand liggend nummer daarvoor, maar iedereen danste mee!! Volg dus jullie hart!! tis maar ene keer he!
|
|
dansleraar
|
6-2-2012 1:58:02
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|