TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
28-1-2012 16:54:52
Heyhey,
De nieuwe bruidscollectie komt 1x per jaar uit namelijk in september/oktober. Ikzelf trouw dit jaar in september en ben vorig jaar in oktober al mijn kleedje gaan kiezen omdat toen net de nieuwe collectie uitkwam. Normaal raden ze aan om +/- 8 maand op voorhand een kleedje te gaan kiezen omv de levertijden die kunnen oplopen tot 6 maand.
Als je de nieuwe collectie wil zien, zou ik wachten tot september/oktober, dit moet nog net net lukken. Als je zekerder wil zijn, kan je wel deze zomer al eens gaan kijken. Dan kan je nadien nog zien wat je ermee doet ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Lynn
9-3-2013
|
28-1-2012 18:28:25
Hoi, ik trouw 9 maart 2013 en ga ook wachten tot september, ze hebben gezegd dat in de meeste winkels dan de nieuwe collectie uitkomt..
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
28-1-2012 18:31:53
hallo
wij trouwen op 6-7-2012 en heb me jurk in oktober uitgezocht en besteld dus toch wel ongeveer 8 a9 maanden op voorhand. het licht er ook vaak aan bij welke winkel je gaat zou anders gewoon even bellen
gr francis
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-1-2012 20:38:56
Hoi hoi,
Ik trouw een weekje na Evelien...07-09-12...en ik ben 5 oktober vorig jaar gaan passen...omdat ik ook de nieuwe collectie wou zien. Maar heb eveneens kleedjes uit de 'oude' collectie gepast hoor... Ik heb een kleedje gepast waar 9 maanden wachttijd op zat, het mijne had 6 maand wachttijd...
groetjes!
|
|
Tineke
10-5-2013
|
28-1-2012 22:34:44
oh, bij het lezen van dit alles, raak ik een beetje in paniek... Wij trouwen 10/05/2013 maar we zijn een paar weken geleden te weten gekomen dat we nog een kindje mogen verwelkomen 09/2012. Ik zal dus nog 8 maand hebben voor het zover is. Ik zag me nu niet echt zwanger naar kleedjes gaan kijken, omdat dat toch totaal niet pasbaar is dan... Maar als ik pas september beval, dan wordt oktober al gaan zien mss ook een beetje krap, maar veel later lijk me dan precies ook geen goed idee gezien de wachttijden die ik hier lees... ai ai... stress :-)
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
29-1-2012 0:54:27
hallo, tineke
van harte met jullie zwangerschap. ik zou gewoon eens even een bruidswinkel bellen en het uitleggen hoe en wat, zij kunnen je dan toch het beste advies geven.
ps de jurk kunnen ze wel aanpassen hoor
gr francis
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
29-1-2012 12:17:41
Hey Mieke - mooie datum! Ik heb verschillende winkels gecontacteerd en zij zeggen me dat ik beter juni/juli neem. September/oktober is volgens 6 van de 7 winkels die ik gebeld heb, te nipt (sommige kleedjes hebben 6 maand besteltijd). Groetjes
|
|
Mieke
27-4-2013
|
29-1-2012 12:53:38
Hey allemaal, bedankt voor de reacties. Ik zal uit voorzorg maar iets vroeger beginnen aan mijn zoektocht. @Rebecca : inderdaad een leuke datum hé Groetjes
|
|
Marijke
6-7-2012
|
29-1-2012 15:02:37
@Tineke, ik ben op 4 november bevallen van mijn 5de kindje, ik ben pas gisteren gaan kijken voor mijn kleed, wou toch eerst wat kilokes kwijt. Ik heb dus maar een goede 5 maand voor de datum mijn kleed gekocht, had wel wat geluk, het eerste wat ik aanhad is het geworden. Veel succes met de zwangerschap!
Groetjes
|
|
Annelies
22-9-2012
|
30-1-2012 8:26:54
Hey Mieke,
misschien kan je nu al eens langsgaan in een winkel en eens kijken in welke stijl/merk je zou willen gaan. Het is inderdaad zo dat sommige kleedjes/leveranciers een wachttijd hebben van 9 maand (of langer) zelfs. Ikzelf ben in oktober vorig jaar mijn kleedje gaan kiezen, wij trouwen pas in september, maar aangezien het om een uniek ontwerperskleedje gaat was dit al heel nipt (levertijd - dikke 9 maand + dan rekenen ze nog 2 maand voor een 3-tal pasbeurten) maar niet elk merk/ontwerper heeft dergelijk lange levertijd. Als je geluk hebt is jouw droomkleedje zelfs een pasmodel uit een winkel en dan kan je dat onmiddellijk aan zonder wachttijd en in 9/10 gevallen zelfs nog met een 'pasmodelkorting' :-). Volgens mijn winkel zit de gemiddelde levertijd toch wel ron de 6 maand...
grtjs en succes! PS: geniet ervan! Want het is zaaaaaaalig!
A.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|