TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
benita
8-9-2012
|
28-1-2012 19:18:30
Hey Melissa,Dat komt allemaal wel goed hoor, maar ik herken het goed. Dacht ook dat niets me ging staan, aangezien ik maar een "kleintje" ben Maar je zal zeker en vast ook jouw droomjurk vinden hoor! Geniet gewoon van die dag, het is echt een wijs om mee te maken, je voelt je dan even een prinses Grtjes en veel succes bij het kiezen van je droomjurk!
|
|
benita
8-9-2012
|
28-1-2012 19:19:43
oeps eens wijs, bedoel ik dus
|
|
Melissa
11-8-2012
|
28-1-2012 19:29:35
Woohoow! Nog een 'kleintje' :) Ben ik toch niet alleen..hehe... Ik ga echt proberen er zoveel mogelijk van te genieten, 't is toch iets dat je maar 1 keer in je leven doet e :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-1-2012 19:35:17
Heel veel plezier!! Het is echt het allerleukste aan de voorbereidingen :-)! Hoewel ik ook heel erg uitkijk naar de eerste pas omdat het dan echt 'mijn' kleedje is en niet een pasmodel...
Vooral veel verschillende dingen passen...je kan versteld staan hoe mooi een jurk soms is als je hem aan hebt, ondanks op de kapstok soms maar niks :-)!!
In welke winkel ga je passen??
groetjes en succes!!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
28-1-2012 19:49:53
Hey Sandra!
Ja...ik ben dan zo iemand dat inderdaad snel afhaakt als iets op 'de kapstok' al niet mijn goesting is...ik moet dan écht overhaald worden om het aan te doen..maar meestal moet ik dan ook toegeven dat 't mooi is :)
Ik ga naar Youniek bruidsmode in Turnhout..samen met mijn mama..en als ik het daar niet vind ga ik een afspraak maken bij boutique couture in sint-niklaas.
Ik ben nl wel op zoek naar mijn droomkleedje, maar het moet wel betaalbaar blijven :) Je draagt het tenslotte maar 1 keer..
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-1-2012 20:12:58
Hoi hoi!
Wel...mijn kleedje was ééntje waarvan ik zei: 'nee zene...DAT wil ik niet!!' En je ziet, uiteindelijk is het dat geworden :-)!! Dus soms gewoon toch is passen...:-)! Het is echt leuk...dus op 1 kleedje meer of minder stak het niet bij mij :-) hihi!! Ik heb in de eerste winkel 8 kleedjes gepast denk ik...en in de tweede een stuk of 12 :-). Laat u dus volledig gaan ;-)!!
De prijs kan natuurlijk een indicatie geven naar uw uiteindelijke keuze...er zit veel verschil op zene! Mijn eerste keuze in winkel 1 was een kleed van 1750 euro...en het mijne heeft er uiteindelijk 1000 gekost en is zeker even mooi...nog mooier zelfs!
groetjes!!
en zeker verslag uitbrengen e!!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
28-1-2012 20:23:46
Ik ga absoluut verslag uitbrengen! ;)
|
|
Nathalie
17-8-2012
|
29-1-2012 14:33:02
hoi Melissa, Ken dat gevoel: ik ga zaterdag met mijn mama en schoonmoeder op jacht naar een jurk. Heb totaal geen idee wat wel of wat niet. Dus de zenuwen gieren mij nu al door de keel. Veel succes en probeer er volop van te genieten
goetjes
|
|
Melissa
11-8-2012
|
29-1-2012 14:53:05
Spannend e, jij ook veel succes e!!!!! :)
|
|
Bea
23-3-2012
|
29-1-2012 23:28:09
Neem vooral je tijd! En pas er zoveel als je nodig lijkt. Ik heb een kleedje van Oni-onik uit de suitekledij gekozen. Maar aangezien ik het bovenstuk niet zag zitten (strapless), zullen ze er een bovenstuk naar mijn goesting op zetten. Bovendien zullen ze dit maken naar de kleur die ik wil want ik trouw niet in het wit. En een stola erbij. Dit zal me ongeveer 800€ kosten. Valt heel goed mee, niet? Moet het wel nog gaan passen, het begint toch te naderen...
|
|
Melissa
11-8-2012
|
1-2-2012 11:36:00
Hey iedereen!
Nogmaals bedankt voor de bemoedigende woordjes, ze hebben geholpen ;) En wat heb ik genoten.. :) Ja hoor...
En...ik heb een jurk gevonden!! Woop Woop! :) Het is helemaal iets anders geworden dan dat ik op voorhand in gedachten had, zoals bij velen :) Het is een beetje en 'sisi'-kleed geworden, in gebroken wit...bovenstukje strapless met véél tierlantijntjes..glinstertjes..kleine pareltjes...achteraan met vetersluiting en de tekening op het topje lopen uit op de onderkant, die rondom met tule gemaakt is...echt een mooie jurk...ben supercontent!
Ook héél blij over de service in de winkel, ben naar Youniek bruidsmode gegaan en is echt een aanrader! Vriendelijke mensen, totaal niet opdringerig, je neemt zoveel tijd als je zelf wil..veel keuze en ze zijn eerlijk..als iets je staat of juist helemaal niet, ze geven hun mening. Wel 1 minpuntje...er is geen bankcontact aanwezig, dus je moet je centjes zo bijhebben, wat ik dus niet had...dus moest nog even langs de bank...Maar ach, dat hadden we er graag voor over! ;)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
1-2-2012 11:49:11
Oh, heel leuk voor je Melissa!! Ja, je ziet...soms wordt het toch een hele andere jurk dan gedacht ;-) (was bij mij ook zo)! Geniet nog maar wat na...en dan aftellen naar je eerste pas!
groetjes!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
2-2-2012 10:14:10
Thx Sandra.. Ik ben absoluut nog aan het nagenieten...ik heb er ook foto's van en nu kan ik het niet laten om elke dag wel enkele keren te piepen naar de fotootjes...
Dat 't maar snel april-mei is, dat ik kan gaan passen!! :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-2-2012 13:37:32
Ken dat :-) heb in het begin ook heeeeel veel naar de foto's gekeken...nu al beetje minder :-) maar ik tel wel héél hard af naar mijn eerste pas (eind maart-half april normaal)!
groetjes!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|