Terug naar overzicht
Bij mij was mijn ventje thuis als de kapster kwam, maar ze heeft 't bewust iets 'soberder' gehouden dan écht de bedoeling was...hij kwam af en toe eens neuzen, maar we hadden wel tijd genoeg om te 'vezelen' over wat we precies anders gingen doen :)Ik heb ook een hele dag rondgelopen met m'n kapseltje hoor, was echt met spijt dat ik het 's avonds heb losgemaakt :)
mijn kapsel blijft een verassing. Ik ben samen met mijn ma naar de kapster geweest met een foto van de jurk in de hand.Ik zei wat ik niet wou.Die wist onmiddelijk wat ze wou doen met mijn haar. Deed eens globaal wat ze wou met mijn haar,zodat we wisten hoe het eruit ging zien.Ik en mijn ma zeiden, dat zal dik in orde zijn.Tenslotte ga ik al een 20jaar naar die kapster. ik heb er dus wel vertrouwen in.Haartjes weer los.En het echte resultaat zal maar de dag zelf te zien zijn.
Doe het op een dag dat hij niet thuis is, ga naar je ouders, maak er een logeerfeestje bij een vriendin van... Er direct uithalen zou ik niet doen, ik zou wel zeker willen zijn dat het de hele dag blijft zitten.
ik heb mijn haar laten doen op de huwelijksbeurs, mijn beste vriendin was mee. heb het zo gelaten om naar huis te gaan, mijn vriend mocht het gerust zien.de dag zelf komen er nog accessoires in te zitten.