Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag was een zeer geslaagde dag!

28-1-2012 21:13:13
Vandaag ben ik terug naar Linx in Leuven geweest om de definitieve maten op te laten nemen, ik wou nog wat kilo's kwijt.
Er is maar een paar centimeter afgegaan in vergelijking met november, maar ja beter iets dan niets :-)
Aangezien ik nog 15-20 kilo kwijt wil, zat ik te twijfelen welke maat te bestellen, eventueel kleiner.
Maar ik ben helemaal gerustgesteld. Het kleed is besteld in mijn huidige maat en kan nog tot 3 maten kleiner worden gemaakt.
Maat 48 is besteld dus ik kan nog tot maat 42 afvallen, wat ongeveer overeenkomt met die 20 kilo, dus dat is super.
Ik heb vandaag ook mijn sieraden daar uitgekozen.
Aangezien mijn kleed rood is met een klein zwart detail, dacht ik zwarte sieraden te doen.
Mijn schoenen zijn ook zwart.
Toch eerst wat roden sieraden gepast, toen zwart. Bij de eerste zwarte ketting wist ik al, nee, het wordt rood.
Dat stond veel mooier.
Dus nu heb ik een mooie ketting, armband en oorbellen in het rood.
Het enigste wat ik nu nog moet hebben is lingerie.
Maar daar ga ik in April voor kijken.
Begin April zou mijn kleed ook klaar zijn, dan kon ik een afspraak maken nadat ik berich van hun had ontvangen.
Moest het afvallen nog heel goed gaan, dan was het zelfs geen probleem om eventueel een paar weekjes later een afspraak te maken.
Echt super!
De halter waar ik over twijfelde, of ik die nou wel of niet zou nemen, was geen probleem, die wordt toch los geleverd, dus kan ik dan nog beslissen. Waarschijnlijk vraag ik of ze hem afneembaar willen maken, heb er tenslotte voor betaald ;-)
Dan kan ik nog eventueel overdag met halter en 's avonds zonder.
Ik kijk in ieder geval al uit naar April!

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 644

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik28-1-2012 21:35:40

Ik bewonder je visie om nog 20kg af te slanken in amper 5 maandjes :)
Hoe ga je dat doen? Ik kan best wat tips gebruiken

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik28-1-2012 21:38:49

5 maand, was het maar zo haha. Ik heb van nu tot ergens midden april waarschijnlijk, dus een goede 2.5 maand haha.
Ik ga nu iedere dag 1.5 - 2 uur fitnessen.
En gezond eten, geen snoep en geen gefrituurde brul :-)

maike
4-8-2012
 Meld misbruik28-1-2012 23:04:58

Vanessa, ik volg een proteïneditëet (eerst via de huisarts, nu via de diëtiste) ik ben op zo'n 3 á 4 maanden tijd toch al 17 kilo kwijtgeraakt en de planning is er toch nog zeker 8 extra te verliezen (als ik iets strenger voor mezelf was geweest, zou dit misschien al gelukt zijn ;o)
Nu nog even op de tanden bijten.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 11:40:50

ik denk dat ik ook maar eens langs een diëtiste ga :)
Maike, moet je daar dan héél véél bij sporten?
Wat houdt dat eigenlijk in zo'n proteïnedieet???

Vanessa...chapeau hoor...2 uur gaan fitnessen per dag! Ik zou't niet zien zitten vrees ik.. :)

Was afvallen maar makkelijker ;)... *zucht*

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 12:50:41

Nee ik weet het, 2 uur iedere dag pff. Maar als ik graag dat gewicht tegen midden april kwijt wil zijn heb ik geen andere keus.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 14:24:24

Da' waar, veel succes alvast! 't Lukt je wel!

maike
4-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 15:08:08

Melissa, via de huisarts heb ik eerst een vrij streng dieet gevolgd. dit was echt enkel met proteïne producten en shakes enzo. Dat was echt zwaar om vol te houden. Nu ga ik bij een diëtiste in kapelle op den bos en is het eigenlijk beter, nu heb je tenminste het idee dat je 'echt eten' mag.

's ochtends 2 sneetjes speciaal proteïnebrood met mager beleg (kip; kalkoen, magere smeltkaas, dieet confituur) met kop thee en glas water.
's middags zelfde als 's ochtends ofwel slaatje met 100 gram magere vlees of vis.
's avonds 100 gram vlees of vis met groentjes

bij voorkeur geen tussendoortjes, als ik wel tussendoortje nodig heb, mag ik speciale proteïnekoekjes of wafeltje. (ofwel groentjes).

wat verboden is: suiker en vetten, koolhydraten (brood, pasta, rijst, aardappels), fruit (vanwege suikers), en van groentjes geen worteltjes uit bod (wel dikke winterwortels), geen mais, suikererwtjes.

Als je wilt stuur ik je de gegevens van mijn diëtiste door; mocht het voor je in de buurt zijn

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik29-1-2012 16:57:27

En kan je dat zowat volhouden zo'n dieet...ik start altijd met volle moed...maar 't is altijd even snel gedaan...
Ik ben op dat gebied een echte "jojo-diëter"...10 kg eraf..15 erbij..en nu kan ik er gewoon maar niet aan beginnen...dus zo'n dieet is mss wel handig..

Je mag zeker de gegevens eens doorsturen, ik ben van londerzeel, dus het is zeker in de buurt!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info