Terug naar overzicht
Hey Dorien, op welke manier heb je dit geformuleerd?Pascale
dit volg ik ook even :)
mijn familie en vrienden kennen mij als een zeer creatieve dus hebben we heel de uitnodiging oa zelf gemaakt. voor het rijmen en dichten sta ik ook bekend - 'inleidingske' gedicht- en dan voor geen bloemen maar win for life (dit tekstje zit apart erin bij in een apart kaartje van de feestzaal zelf achteraan in de kaart) : "Elkaar winnen we voor het leven, maar je moet er ons geen bloemen voor geven. Deze beslissing vinden we heel wijs, want we vertrekken nadien op huwelijksreis. Wil je ons toch iets extra's schenken, hopen we dat jullie aan een Win For Life denken."
Super!Nog veel geluk met de verdere voorbereidingen :-)
Aangezien jij toch bekend staat om je 'gedichtjes'...ideetjes voor mij???Ik wil nl geen bloemen krijgen want ik vergeet ze toch water te geven, maar ik kan er geen draai aangeven dat ik op reis ga, want dat doen we niet!
iets in de zin van :Kom je niet graag met lege handen, wij houden echt niet van bloemmanden,Boeketten zijn voor ons geen goed idee, breng dan liever een Win for Life lotje mee
voila se da vink al wel een heel goei ik ben echt persoonlijk gaan werken kweet niet wat jullie graag zouden hebben e
Hallo halloZelf ben ik ook graag creatief bezig. Ik zou dan ook men uitnodigingen en bedankjes enzo zelf in elkaar steken. Ik weet alleen niet goed hoe eraan te beginnen.... qua lay-out, tekst enzo...als er iemand voorbeelden heeft van zelfgemaakte uitnodigingen en bedankjes, mag je ze gerust mailen naar : lindsy.verhulst@hotmail.comthx
Ooh da vind'k wel al een goeike! Mercikes Pascale!
ik ben hiermee begonnen en vandaaruit wat dingen aangepasthttp://www.trouwplaza.be/maak-zelf-je-trouwkaart.html nu zit ik even vast maar na de examens vlieg ik er weer terug in
als je je vrije fantasie de loop gaat lukt er vaak echt veel