Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

als dromen nachtmerries worden

29-1-2012 9:24:27
ik moet toch ( nog eens ) ventileren. De laatste tijd begin ik nachtmerrie na nachtmerrie te krijgen, over vanalles maar ook over de trouw. Het zijn domme dingen en ik denk dat het gewoon komt omdat ik al een tijdje niets voor het huwelijk gedaan heb. beetje een dode periode.
Ik loop dus nu een beetje rond als een zombie en als ik dit probeer te vertellen aan mensen verklaren ze mij allemaal voor gek. Diegene die al getrouwd zijn hebben allemaal zoiets van doe ni dom zoveel werk is een huwelijk organiseren niet. De anderen bekijken mij raar en doen alsof ik gek ben. Komt er ook nog bij dat ik een voorwaarde gekregen heb van mijn ouders om te trouwen en daar ben ik nu volop bezig om die te realiseren

ik wordt er gewoon GEK van. Ik heb al suuuper veel uren in dit huwelijk gestoken, budgetten herberekenen, ideetjes zoeken, ideetjes afwegen,... en we zijn nog maar januari, ik heb nog kleine 10 maanden te gaan. Ben ik hier de enige in of herkennen sommige mensen zich hierin?

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 847

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik29-1-2012 10:20:27

hey

je bent niet de enige hoor, ik ben er ook veel mee bezig. ideetjes zoeken, voorleggen aan de toekomstige, die worden dan afgekeurd en dan terug opnieuw zoeken.
maar het komt wel goed hoor (hoop ik altans)

hier kan je gerust je hartje uiten, iedereen die hier zit, steekt wel wat tijd in zijn/haar huwelijk denk ik.

af en toe is het hier ook een rustige periode, maar dat is wel welkom soms. binnenkort mag ik mijn kleed passen en dan komt er wel weer wat schot in de zaak.

veel succes nig

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 11:11:46

Heb ik ook hoor :-)

De dromen die ik tot hier toe gehad heb;

Alles was in orde de dag van de trouw, maar was een kleed vergeten bestellen voor mezelf!

Ik kon de ouders van onze bruidsmeisjes niet contacteren (namen nooit op en gingen ons ook uit de weg) en die meisjes hadden dus geen kleertjes.

Op het gemeentehuis waren ze ons vergeten, en ik de kerk ook!

Het vervoer kreeg panne en gingen dan maar te voet naar het gemeentehuis...

Make-up artiste kwam niet opdagen

Mijn haar kwam helemaal los en zag er in mijn droom oranje(!!!) uit!

Haha, de dromen worden steeds meer bizar. Hopelijk stoppen ze snel want mensen denken soms ook van "oh meiske toch, waar gij allemaal wakker van ligt" :D

Iedereen zit hier voor dezelfde reden op de site dus niemand zal je hier voor bekijken :-)

Groetjes

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 11:12:23

Sara,

Ik ken het probleem, ik zit nog op 124 dagen nu, en ik heb vorige week ook de eerste nachtmerries gehad. de ringen die anders zijn dan besteld, maar kleed dat lijkt op een vod ed. Leuk is anders, en ik hoop dat het nog beter naargelang we dichterbij komen, want zo'n nachtmerrie elke nacht hou ik ook niet vol..

Ik probeer zoveel mogelijk positief te denken, en dat alles goed zal verlopen. En zoveel mogelijk te regelen zodat het niet fout kàn lopen.. :-)

x. Pascale

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik29-1-2012 11:31:42

Dat loopt wel los Sara, je hebt nog 10 maanden, sommigen moeten dan nog alles doen en jij hebt zeker al een en ander gedaan. Maak een lijstje en vink telkens af wat je gedaan hebt, zo moet je je geen zorgen maken dat je iets zal vergeten. Probeer ook niet naar het forum te komen net voor je gaat slapen, daardoor kreeg ik ook nachtmerries door er zoveel mee bezig te zijn :-)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik29-1-2012 13:45:50

same here kben ook gestopt om vlak voor het slapen gaan op het forum te zitten of nog iets op te zoeken voor de trouw . ik heb een collega'tje die trouwt op 19/5 die ist er allemaal wel heel relaxed in kdenk zelfs dat het meeste denk werk door haar aanstaande wordt gedaan . zij zei zelf overlaatst amaai je bent wel helemaal in de trouwgebeuren é (toevallig ging mijn ring tone af en das i do van colbie nadien een berichtje the wedding march ) dus je ziet ieder ist er anders in nu kmoet wel zeggen dat door het forum je op zoveel ideen wordt gebracht en das zowel + als -

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 13:51:59

:-) hier ook van die dromen...Ik kon er eigenlijk nog om lachen, want het was echt lachwekkend! Vorige week: We trouwden in een auditorium/soort tribune en ik moest de rechtertrap nemen, mijn vriend de linkertrap, en zo zouden we naar voren stappen en vooraan bij elkaar komen staan. Mijn vriend spurte naar beneden, en ik met mijn gigantisch bombastisch kleed en Lady Di sluier (had een gans ander kleed aan dan besteld) kwam zeker 10 min later toe aan het improvisoir altaar... Niemand zei dat ik er mooi uit zag, en mijn mama zei "tja ge zijt ook echt niet mooi, dus wat wil je? dat de mensen liegen?"
Vannacht: nog een uur te gaan voor onze viering begon: ik was nog niet gedouched, haar, make-up: geen idee wie dat nog ging komen doen, geen manicure laten doen, huis lag overhoop, geen suite aanwezig, mijn mama was er ook niet om me in mijn kleed te helpen en mijn vriend zat in zijn jeans op bed en maakte de opmerking: we zijn de uitnodigingen vergeten sturen, zal ik ze nog rap afprinten?

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 18:31:53

Dat komt me zoooo bekend voor...

Ik krijg dat ook geregeld te horen hoor, zowel van m'n vriend als van familie en vrienden...
"Allee Nathalie, ge hebt nog een paar maand...
Ja hallo, dat weet ik ook wel, maar jullie beseffen dat precies ni he... "

Dromen, allee, ik noem het nachtmerrie's heb ik ook geregeld, vooral als ik met een bepaald iets bezig ben voor de trouw...

Ik had net m'n kleed besteld...
M'n vriend kwam me halen bij mijn mama (terwijl dat het irl niet zo is) en ik kwam naar beneden in een paars kleed, maar heel raar van vorm...
Mijn vriend begon te lachen en zei dat ik me precies vergist had tussen carnaval en onze trouw...

Gesprek met pastoor...
Het altaar van de kerk stond aan de ingang en naast mij stond ne kameraad en naast mijn vriend stond ook ne kameraad...
We kregen daar een bordje met zo'n dikke worst, gebakken in een vieze boter en zo'n rare saus erbij..
We moesten dat opeten en de rest moest gewoon toekijken... Het was echt niet te eten en ik wou dat niet opeten, ah nee, we hebben nog een avondfeest met lekker eten...
Blijkbaar was dat avondfeest geanuleerd en ging ons feest door in de kerk...
De gasten kregen hosties en rode wijn als voorgeschoteld...

Droom die gewoon kwam, zonder reden...
We waren ergens voor foto's te trekken en ineens stond ik daar alleen met 1 van m'n zussen... De andere waren al vertrokken met de bus naar de feestlocatie...
Puur in paniek stonden we daar in een bos, niet wetend wat te doen... Uit het niets stond mijn auto daar ineens... Dus gingen mijn zus en ik met de auto naar het feest rijden...
Ik wist niet meer waar ons feest ging doorgaan en kon dus ook het adres niet intikken in de gps... Ik ben dan als een zottin begonnen vliegen door 't bos, rond en tussen de bomen... Ik rij met een cabrio en in mijn droom stond mijn eigen auto daar... Probleem was dat ik mijn dak niet dicht kreeg en dus heel mijn kapsel overhoop lag...
Of ik aan het feest geraakt ben, weet ik nog altijd niet, want ik werd gelukkig wakker en besefte heel snel dat dit een droom was...

Dromen zijn raar he, ik kan daar soms echt over piekeren...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...