Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Persoonlijke viering op gemeentehuis

29-1-2012 10:34:09
Help! Ik raak stilletjes aan lichtjes in paniek... Nog zoveel te regelen, en we geraken precies geen stap verder :-(! Aangezien we enkel voor de wet trouwen, hebben we op het gemeentehuis kunnen regelen dat we er een persoonlijke viering van mogen maken. Probleem echter nu is dat ik absoluut niet weet hoe eraan te beginnen... Hebben jullie soms ideetjes om ons te helpen? Alvast super bedankt!

Sofie
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 632

Ellen
12-7-2013
 Meld misbruik29-1-2012 10:49:05

Sofie,

Ik zou ook zoiets willen. Weet echter wel niet of dit bij ons op het gemeentehuis wel kan en mag..
Ik kan je dus voorlopig nog niet verder helpen

Succes!

Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik29-1-2012 11:00:36

je zou zelf muziek kunnen voorzien of zelfs iets live laten zingen. Persoonlijke tekstjes maken. Bij ons hebben de kindjes bloemen mogen uitdelen. Het zal er van afhangen of er voor jullie & na jullie ook nog andere koppels trouwen!

gr,
Nancy

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 13:56:24

Maak eerst uit wat je graag wilt: Muziek? Iemand die een gedicht leest? Ringen uitwisselen en geloften zelf maken? Ga dan alles pas invullen ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...